Powered by Blogger.

Appreciate them~ thanks.

Tak tahu kenapa~

>> Saturday, December 11, 2010

Tak tahulah nape lately aku macam malas nak on9. macam lah. tapi dlm macam2 tu sempat lagi oh upload photos kat FB. haihh. ko tengok. malas konon. padahal seblom tu siap terpikir nak deactivate FB lagi. mana satu nie soffea?? dush2!~


suke ye die on9. mcm aku dulu2.
tapi die menang la sbb aku tak men webcam n calling2.


wei. serious. keghairahan utk ber-on-9 tidak lagi sehangat dulu. kenapa ya? padahal nie la time sebok nak on9 pon. i mean, time cuti2 cmni la kan. nti dok keje, ko sebok plak kan nak update blog la, nak enteprem bagai kat FB la.. smpai nti ade org tegur, "soffea selalu ye on9? ade je die kat FB". eh. kenapa? menyusahkan anda ke? ade saye menggunakan wang encik untuk berada di-atas-talian (online) itu? kalau tidak suka boleh delete saya. sape suruh anda sebok2 add saya? tiba2 aku emo. tak. tak. kalau anda delete saya, nti anda rindu wooo.. sape lagi nak onliiiiiineeeeeeeeee je selaluuuuu? sape lagi kalo bukan saya? hakhakhak.

huh. tapi itu dulu la. skrg tak tahu musim apakah yg melanda?

adakah begini keadaan aku ketika ini?
mcm comel pulak malas2 mcm ni kan.
nampaknye kene malas2 selalu lah supaya selalu comel mcm ni :)




so, aku nak mintak maaf lah kat korang2 kalo ade yg follow, tapi aku tak follow balik, tak jenguk korg... dan juga maaf lah kalau ade yg blogwalking, tapi aku tak walk2 lagi ke sana. nanti aku run2 je trus ye. maaf sgt. tggu mood dtg balik eh. tapi don't worry. aku rase mcm tak lama je mood tah pape ni.. nanti2 ok kot..


dan juga,thanks a lot kepada anda2 yg sudi ziarah sini. yg sudi tinggalkan jejak. yg sudi follow dan yang sudi tinggalkan komen. wa sayang lu la beb :) terima kasih sgt2. dan ya, terima kasih jugak kat nas sbb mentioned blog aku kat entry die yg ini, dlm blog superb die; NaS' Letters. sbb tu ramai yg sudi jenguk sini. thanks ye nas. kalo tak, takde lah yg sudi. wuwuwuwuuu T__T *tibe2 emo lagi* anyway, thanks a lot Nas :) appreciate that.


simpan-dlm-sentuh ya.
keep in touch :)



all in all, terima kasih ya. nanti2 aku catch-up korang k. have a nice day korg. jgn malas2 mcm aku :)


18 comments:

Liquid December 11, 2010 at 4:54 AM  

Penyakit M datang menyerang lah tu ek hee.

baideway, cute je beruang kutub tu lepak cmtu heh

me December 11, 2010 at 8:30 AM  

JGN malas2 ye cik sofea ! :P

ahmad endo December 11, 2010 at 11:47 AM  

standetlah tu....nanti pas ni mesti rasa nak online 24/7...hehehe

Unknown December 11, 2010 at 9:02 PM  

ehemm..kenapa ye cikgu...adekahhh..adekahhh...
hehe.janganlah malas2 sis.nnti lau kwn2 blogger rindu..cmno
?hehe

Anonymous December 11, 2010 at 9:40 PM  

malas itu penyakit yg parah kalau dibiarkan. hehe.. tapi bestkan malas2. hehe

Nas December 11, 2010 at 9:59 PM  

aku pulak makin galak nak on9
hahhaa
lagi2 fb ader games baru yg best..
hu3
pasal emel yg ko bagi...
aku sbnarnyer nak tolong ko buatkan/letakkan kod utk facebook likes..tp skank da bz..hu3 :(

soffea December 12, 2010 at 12:53 AM  

:Liquid:
ya.. penyakit M tu mengganggu ku. haha. comel kan. jom M same2. hehe.


:syashafie:
ye cik sya. rasenye dh tak malas da ni. hehe.



:endo:
a'ah kan. nti rase mcm nak on9 25/8 pulak. parah tu.

soffea December 12, 2010 at 12:56 AM  

:echah:
huhu. tak tau la chah.. adekah apakah itu? hehe. alaaaa.. ade ke yg sudi nak rindu saye ni? ade kah? huhu.


:zara:
haip. p mane? lama tak nmpak. hehe. ya. rasenye penyakit ini semakin beransur pulih. haha.


:nas:
game ape? meh nak join main skali. hehe.
owh. ye ke?? sedeyhnye.. takpe. nanti aku p kaji len n try n error lg skali ye. apepon, thanks a lot nas :)

Anonymous December 12, 2010 at 6:51 AM  

menghilang skejap sbb emosi tak stabil mcam turun naiknye iman. hehe.. baguslah dah bernasur pulih, kalo dibiar, makin bermaharajalela ler jwabnye akak oi.. huhu. parai3..

Anonymous December 12, 2010 at 12:24 PM  

biasala tu. macy pernah rasa. cuma perlu rehat kejap :)

soffea December 12, 2010 at 4:58 PM  

:zara: haha.. paraiii~ takpe.. sometimes we need a space for ourselves kan. ecece~


:maCy: a'ah.. betul kan.. rehat kejap. mata dh rosak asyik on9 je. hehe.

Anonymous December 12, 2010 at 5:10 PM  

betul lah tuh.. hihi.. ^_^

Unamn December 12, 2010 at 7:08 PM  

una plak..rajen nk obn9 padahal xsedar tu fnal lgi tu haha

soffea December 12, 2010 at 7:44 PM  

:zara:
yup :)


:una:
haha.. takpe. asal pndai bahagi masa kan.. ok la tu. nway, best of luck ya una :)

ILA HonEyBuNNy December 13, 2010 at 8:52 PM  

salam...sama la ila...malas gila nak on9 neh..uwawawwa

soffea December 15, 2010 at 11:44 AM  

honey:
tu lah kan.. nak2 time dok cuti2 malaysia skrg nie.. takde mase lak nk on9. hehe.



Db Cooper:
hehe. ya. akan cuba dirajin2kan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sila lah :)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP