Powered by Blogger.

Appreciate them~ thanks.

campur campur + + +

>> Thursday, December 30, 2010


Ini entry campur aduk. mari campur tangan sekali.





MULA!

1) A big CONGRATULATIONSSSSS to all football players, dr sekecil2 sumbangan hingga sebesar2 sumbangan, seperti Safee and Khairul Fahmi. dan juga semua2 sekali lah. dr coach, hinggalah ke coach juga. apakah? hey. u guys rawkkk lah.

dan ya. fyi, actually aku sbnrnye TAK MINAT OKKEH menonton perlawanan bola sepak. tapi tak tahu cmne tah aritu terlekat depan TV kan. pastu terus jadi penonton yg setia dan poyo. sbb? update perasaan nervous n bangga juga jatuh chenta terhadap Khairul Fahmi kat FB n Twitter. poyo giler. tak pe lah. bukan selalu. bukan senang tau aku nak minat tengok bola. syabas!

hye fahmi. saya soffea ;)

tapi kan, kaciwa lah sebab die tak available da..
alaaaa ~




2) Baru siap m'packing baju bajan n the geng. gila lah. aku dok kemas2 start dr pagi tadi kot. celik je mata, terus kemas beg. pastu aku rileks jap. dok on9. pastu smbung kemas. pastu keluar, p facial ngan mak. balik umah, ahhh!! bersepah baju atas katil. aku p tengok tv. pastu aku smbung kemas balik. pastu aku tengok bola. pastu aku smbung kemas balik. dan ya. skrg dah siap packing baju. cuma beg je tak zip lagi.

baju aku bukan banyak pon. tapi sbb aku jenis mcm nie kan.. susah lah nak focus lame2. nanti aku dok wat benda lain. pastu baru smbung balik. haihhh.. teruk kan? tu baru baju. yg len2 tak kemas lagi iaitu seperti alat2 mekap, penjagaan wajah, bahan2 yg telah berjaya di shopping, buku2, kerepek2, kerongsang2, blablabla.. oh! perempuan!!~



Kalau aku ade magic, dah lama aku suruh magic yg tolong kemaskan.

sedang melakukan magic terhadap saady.




3) esok sudah mahu pulang ke pangkal jalan, kembali pulang ke Lambor yg ku cintai sangat. Jumaat ada meeting n pendaftaran budak Tahun 1. baiklah. saya cuba bersemangat lah ni. semangat nak mulakan sesi 2011 dengan azam baru sebagai seorang guru yg mengajar di tahun kedua. eywww.. baru tahun kedua kot. tu pon nak kecoh? takpe lah. janji; sentiasa mahu mperbaiki diri. yeahhhh!! tengok. tibe2 semangat keguruan sudah datang. tiba2 rasa macam nak p skolah n mengajar sekarang jugak! eh. over kan? ^__^

cikgu mestilah yg paling menyerlah bukan?
har-har-har




4) dan, pastilah, akan terjadi kejadian homesick yg akan semakin meruncing hari demi hari. wuwuwuwuuu.. sekarang pon dh sayu. baiklah. stop sekarang. sebab tibe2 sebak. esok jangan nangis sudah la.. boooo.. budak gedik yg manje! sape? sape? bukan aku kan? phewww. nasib bukan aku. legaaa~




dah lah. kene tido awal.
esok nak drive.
have a safe journey, soffea :)
InsyaAllah~




eh! kejap. 31hb dapat cuti kan?? so, sekarang dh lewat malam, dan aku takleh nak msg kak Jamna ke, Kak Sue ke, nak tanye... Jumaat nie still on ke meeting n pendaftaran murid Tahun 1 tu?? atau kite cuti jee?? haha. ko tengok. memang keje nak cuti je Teacher Soffea ni!~

takpelah. pape pon msg esok je la. tapi rase mcm still on je. tak cuti. huhu T__T




heyyyyy!!! semangat!! semangat!! Malaysia Bolehhhh!!


15 comments:

Nurulbadiah Lai December 30, 2010 at 1:50 AM  

malaysia syg!!1
U TAW X,,NURUL SAMPAI ILANG SORE NIH DUK TERPEKIK TD HEHE

MR. SYAH December 30, 2010 at 1:58 AM  

tahniah malaysia.. malaysia terbaik! packing barang?? haah.. sy pun xpacking lagi brg cikgu.. mggu dpn dh start blajakan.. hehe..

Muhamad Zaki Zafir December 30, 2010 at 8:14 AM  

wah gambar cikgunya je ye yg berkaler eh,anak murid tak.hehe. :D

malaysia mmg terbaik.sronok jerit mlm td smpi jiran pn blh kenal. :P

Unknown December 30, 2010 at 4:09 PM  

haha..tula..rupanya fahmi dah berpunya..wuwuwu...;p

akak!selamat menjadi cikgu yang makin bergemilang!pround of u!dapat kenal seorang cikgu yg sweet.*tetiba mood memuji datang!gaggagag.;p

Anonymous December 30, 2010 at 5:31 PM  

macy pn egt na update sal bola tapi da ptg bwu dpt on9. huhu

shizuka December 30, 2010 at 6:36 PM  

`packing jangan xpacking.hehe.:)

IMANSHAH December 30, 2010 at 9:45 PM  

eh ada masa leh turun ipoh men bowling..ke kat lambor tu ada gelanggang bowling..kehkeh

soffea December 30, 2010 at 11:00 PM  

anisa:
ya.. tahniah malaysia!!! hehe :)


nurul:
syg malaysia jugakk.. hehe =) wah. nurul. really? bagus. semangat itu yg kite perlukan :)


mr.Syah:
malaysia the best lah ^__^ iye.. dah smpai lambor dh nie. sunyi je. wuwuwuuu~ eh. back to school jugak ke?? hihi.

soffea December 30, 2010 at 11:04 PM  

along Tapa:
aishhh!! nie bikin jeles ni. haha.


Zaki:
cikgu kan salu over. mestilah. hahaha. nasib jiran sebelah tak dtg n join skali kan..



echah:
tu la pasal echah. sadis betul. mari nangis sama2. hehe :)
ewahhhh... sama la.. nice to know u echah, a luvly fren :) keep in touch echah.. jgn lupe sis.. *tibe2 emo sedih2 aphal??* haha. nway, thx echah~

soffea December 30, 2010 at 11:20 PM  

maCy:
ala maCy.. update je. kisah hangat nie. sehangat khairul Fahmi. weewitt ;)


shizuka:
packing yeahhh packing.. smgt packing!! wehee~


eny:
saya jugaaaa... die hebat kan eny :)



iman:
cikgu :) wah. best gak tu kan. men kat jusco kan. sini ade bowling.. lagi besar. tp pakai buah kelapa sawit la. eh. boleh rolling ke?? hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sila lah :)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP