Powered by Blogger.

Appreciate them~ thanks.

Best wishes. appreciate that :)

>> Sunday, December 5, 2010

assalammualaikum.. salam sejahtera.. kepada anda semuaa.. moga bahagiaaaa~~... (nyanyi.nyanyi.)

phew. mcm lame giler tidak bertentang mata ngan alam maya yg penuh maya ini. pergh. mak rindu nyah!!! aritu dok hotel tu WiFi die ade problem. so, dorg takleh nak wat pe. just; "maaf. segala kesulitan amat dikesali". ye. saye sebagai customer amat kesal skali. tapi takpe la. saya memahami kesulitan anda. mari lah kita sama2 menyesali kesulitan tersebut.

___________________________________________________


Petang tadi bru balik dr holiday di Ipoh. nanti update len eh.

nie nak cite pasal birthday aritu. n this time, focus on the birthday wishes. ececee.. giler macam gempak kau, ade session2 entry bday, siap nak focus on ape lagi u! haha. ~mari layan entry ini layan.. (kata Vince. eh. nyanyi Vince)~


__________________________________________________

Peeps!!! i can't even express how i really appreciate all ur lovely wishes guys. i really appreciate it. Yes I am. kalo aku kaya raya, sure aku belanja korang makan secret recipe. aku nk bagi sorang satu voucher makan percuma di mana mana cawangan secret recipe yg berhampiran anda. nanti kita jumpa di sana, di sana, di sanaaaaa!!! tapi itu kalau aku kaya lah. unfortunately, hanyalah kalau dan jikalau sahaja. eh. takpe la. mane tahu ade rezeki. sure aku buat mcm tu. aminnn~ ^___^


thanks untuk sume yg wish through FB, SMS, blog n ya, the lovely card. juga, wish verbally depan2. siap nyanyi2. love u all!!!.. tapi sayang, takleh nak print screen sume tu. hehe.



so, kite print screen mane yg boleh la ye.

these are some wishes yg aku print screened kan. ucapan ini berlaku di Facebook ya. (macam lah kiteorg tak tau wajah FB mcm mane, sofea!)





seriously. sayang korang sume. sume2. terharu kan ade yg sudi wish birthday. paling terharu yg sudi taip panjang2, just wanna make a wish; especially for me. thanks guys. u r da best. nangis. nangis T__T

dan, wish yg disertai dgn nama aku tu memang aku suka. i don't have any reason. i just simply love it. boleyyy?? mungkin sbb bile ade mention nama aku; contoh, "happy birthday Soffea", "Hepi bday, Soffie", or.. "happy bday Peah, Piah, ", rase mcm this wish is really for me. n it meant a lot to me. thanks babes. nangis lagi. dan lagi. dan lagi. T__T terharu.

eh. tapi yang taip pendek2 pon aku hargai jugak lah. jangan merajuk please. Batu Belah Batu Bertangkup dah tertangkup. cannot open2 dah. tak leh nak berlari merajuk situ kan. alo bucuk2 :) i sayang u all jugak lah :)





tengok. aku reply setiap satu wish tu. rajin tak aku? atau poyo kah aku? hahaha. actually, this is just one way camne aku hargai setiap wish. hargai sangat sebab sudi wish kat aku kan. sudi bukak page aku n write something on my wall. dan kalau aku wish kat org pon, aku suka kalo die reply. bukan reply secara general ya. sbb aku akan rasa wish aku dhargai bile die reply personally. ececcee~ ko tengok minah nie. tah ape2 poyo mintak perhatian. haha. taklah. it's just my thought. mungkin korang ada cara korang. terpulang~ as for me, aku hargai setiap ucapan dgn cara mcm ni :) n i wanna make they feel like; aku hargai sangat dorg n ucapan dorg ;) sometimes, expression need to be expressed.


dan ya. banyak yg wish cepat jumpa jodoh, cepat kawen, etc etc. aku senyum je tau. korang rasa kalo aku senyum2 kire macam gatal tak? tak kan? normal lah umur dah 24 org dok wish mcm tu. mari aminkan... aminn~

jadi. jom senyum sama2 ^__________^



my aunties mmg suke excited tak sabar2 kan. haha.





ini plak some of bloggers yg sudi singgah blog n click kat komen n taip2 wish birthday n click pula "post comment".. wah.. terharu. terharu. nangis buat kesekian kalinya T__T. Thanks guys. i lap all of u lah. keep in touch. simpan dalam sentuh :)

saya sayang semua rakan blogger saya. anda terbaek lah :) thanks for all the lovely wishes :)



dan ya. ini wish yang paling tak leh blah. didatangkan khas dr my ex-housemate, Dilla. mari sama2 hayati wish tersebut.




Adilah Anuar owh...hello gulrzz...its yr birthday rite~~!!!...ok..so dah memandngkan fb ni cakap beday u rini..so i 'TERPAKSA' la wish..(jujur kan i)..hahahha..neway...selamat bertambh2 umor ya...so...semoga pasni cepat2 la jumpe JODOH...murah rzki..pjg umo...bertmbah amal...chewwahh..cam ustzah lak ase..hahahaha...miss uu gurlss~~!! hv a great day on yr brthday k..~~!! muaacchhh... :*♥:*




Haha. die memang suka buli saya kan? dush2 sama die.

tapi aku suka. sweet :)





19 comments:

IMANSHAH December 5, 2010 at 10:07 PM  

wah banyaknya orang femes..hehe

asmiza December 5, 2010 at 10:08 PM  

akk ! happy belated beday. sori la lmbt wish :)

nyway, smoge pnjg umo mura rezeki :D

sukses ! sukses :)

soffea December 5, 2010 at 10:19 PM  

iman:
mana ada.. sikit je nie. i tak femes macam u lah. hehe.


as:
thanks as :) yer. semoga.aminnn~

Liquid December 5, 2010 at 10:25 PM  

uu holiday kt ipoh x ajak pong ..... uhu

Unamn December 6, 2010 at 1:17 AM  

wah3.. btw
asnwer: itu nmenye youthsay.. kita invite kawan.. if kawan kita join jugak dapat rm 1.. if dia just klik je kita dapat rm 0.20 per click..

;)

x susah kan? senang je..


nda tu free je.. and btw..
sila klik
kat link ni

http://malaysia.youthsays.com/users/359587/invite

Unknown December 6, 2010 at 1:17 AM  

hepi belated bday sis!!!wah...wish lagi wish lagi..hihihk.
ermm..yang sllu buli sis tula yg sbnrnya komen paling sweet kan..heheehhe

zoul yazix December 6, 2010 at 1:18 AM  

better late than never kan?

hehe..happy birthday... May Allah bless u always..

Fizzo December 6, 2010 at 1:16 PM  

Alamak dh lewat nk wish ni.. tp nk wish jugakkk.. hehe.. HapPy BirthDay to Soffea, semoga panjang umo dan dimurahkan rezeki... ;)

Unknown December 6, 2010 at 1:21 PM  

la,,xtau pon,,,gepi besday ye akak :)

soffea December 6, 2010 at 1:24 PM  

Liquid:
ala.. die p saba restaurant tak ajak jugak pong. hahaha.


aida:
thanks aida :)

soffea December 6, 2010 at 1:25 PM  

una:

kte dh register smlm. click dr blog una la.. nti una dpt rm1, kite share ye. 50-50.. hehe. kidding :)

dh join. tapi dh tak tau nk wat pe. hehe.

soffea December 6, 2010 at 1:26 PM  

echah:
yes. wish lagi. wish lagi.. haha. thanks echah comey2 :)

a'ah.. rindu nk kene buli ngan die. hehe.

soffea December 6, 2010 at 1:28 PM  

zoul: thanks ye encik zombie. hehe.


ain Zulaikha: thanks a lot ain :)


Fizzo: hehe. takpe. time kasih byk2 awk :)

isz: hehe.. normal la tak tau kan. sbb akak bukan siti nurhaliza yaw. hehe. thanks isz :)

Nas December 6, 2010 at 3:35 PM  

ermmm..aku nak je add ko..tp bila nk add ko ko mmg xleh di add kan dlm facebook eh????
hehehhee


apa motif status SPONGEBOB dan PATRICK dalam facebook??

Cik Akma December 6, 2010 at 4:59 PM  

happy belated befdayyy soffiee :)

soffea December 6, 2010 at 7:03 PM  

nas:

hehe.. a'ah.. kite takde mutual frens kot sbb tu takleh add. takpe. nti2 aku add ko ye nas :)

soffea December 6, 2010 at 7:04 PM  

cikAkma:

thanks a lot cik akma :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sila lah :)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP