Powered by Blogger.

Appreciate them~ thanks.

:: CONTEST NAK MENANG HEADER DAN BLOG MAKEOVER ::

>> Sunday, December 19, 2010

lihat lah dunia!! aku join contest wei!!

haha. tibe2 nak excited tak pasal2. padahal baru join kan. bukan menang pon lagi. eh. mane tahu, berkat ke-excited-an itu akan membuahkan hasil bukan? fuhhh! jampi sikit. ni awal ashaari yg jampikan tau. sbb tu bunyi fuhhh~ harap2 mujarab lah :)



contest nie memang menterujakan sebenarnye. ececece~ ingat guna word teruja tu mcm dpt cover excited la? sama je cikgu soffea oii :) aku teruja sbb ape? sbb hadiah sgt best. dpt menang header n blog makeover beb. ulang suara, dpt menang header n blog makeover beb!! nak ulang suara lagi? ok. boleh ulang secara sendirian berhad ya :)


First of all, nak say thanks a lot to echah yg comey2, sbb sudi tag saye yg comot ni. n sorry echah sbb sis bru buat tag nie. nasib belum tarikh luput lagi kan. ape? tarikh luput? sejenis makanan kah contest nie? hehe.






second, thanks to cik sri for this marvelous superlicious contest. saya join nie :)

_________________________________________________

kenapa ya nak menang blog header n full makeover?

sebab yg sangat kukuh, aku memang buta la beb bab2 coding nih. serious dowh. tah pape je. aritu nak letak FB like pon aku dh pening2. nas dh tolong bg link. aku ikut la tutorial tu. tp tak jd mcm ape yg aku nak. aku try buat2 konon mcm expert giler coding2 ni. pro beb, pro!!! sekali? hbs sume dh lari. tak larat nak kejar. line title dh p ke bawah. pastu tulisan dh serabai tak kemas. tah pape. dah la aku dh save. penat gak ah nak cari balik pastu delete. pastu terus tido sbb dh give up. time tu je la give up. esok try lagi, n dh boleh. yeay!! skrg mcm dh insaf untuk meneliti coding2 itu. juling jadi mata ni.

then, aku teringin gak nk tengok wajah blog aku nie pas di make over kan. pastilah cantik gila drpd sekarang kan. skrg nie aku suka. simple je. cuma kadang2 mcm tak ceria je? haha. gedik kau nyah. nak ceria mcm mane pon tak tahu lah. mungkin cik sri boleh membantu saya. saya yakin anda boleh. boleh kan? tapi tu pon kalau saya menang lah :) baru boleh kan~

bile tengok blog org len, rasa mcm canggih manggis betul lah blog dorg. dh la kemas. simple. kemas. simple lagi tu. kemas lagi lagi dan lagi. dn best sebab ade mcm2. bukan widgets yg mengarut tau. tp sume yg seems like very useful. ade tab cantik2. boleh decide colour sendiri lagi tu. aku? ikut je lah bulat2. tengok betapa jujur dan luhurnya aku terhadap code2 ni~


dan yaaa!!! header!! itu sgt penting :) aku teringin nak ade header yg besar sikit dr skrg. no no. bukan yg besar mcm wallpaper dekstop ke ape. itu melampau kau. cuma nak yg simple dan ber-identiti-kan diriku ini. ceeewahhh~ tengoklah header aku. penat tu dok edit2, touchup2. tapi still aku rase comot mcm momok wooo.. tengok header2 kat blog cik sri, memang meleleh2 air liur nie. sume cantik2. suke. suke. nakkkkk... :)

____________________________________________________


haih.. nasib ade garisan tau. means dh takde space nak taip reasons lagi lah. haha. budjet macam menulis dlm buku garis2 yg dh habis smpai ke kulit la? weheee~


dengan ini, saya, cik soffea yg buta coding2 berharap agar saya berpeluang menikmati hadiah yg sgt best tersebut. dan semoga angan2 saya tercapai. HAHA.


taklah. menang atau kalah tak kesah kan. yg penting semangat ke-CONTEST-an itu. so, mari menyemangatkan (?) lagi semangat ke-contest-an.

aku diminta utk tag 2 org. so, aku nak tag encik Liquid and junior saye, Ustazah Masleha :) join ye korang. jom same2 teruja macam saya. meriah wooo :)









boleh terjah blog penganjur, cik sri untuk keterangan lanjut. syarat2 ade di sana ye. senang je contest nie. tak byk ragam :)

20 comments:

Ain Zulaikha December 19, 2010 at 12:57 PM  

wow, dia bagi semua sekali kan .. packag lengkap hadiah kontest ni.. hehe gud luck :)

Usagi December 19, 2010 at 1:12 PM  

menarik contest tue...tapi malas la nak join:)

sri December 19, 2010 at 3:26 PM  

thnaks for joining dear!! hehehe goodluck and keep in touch tau ^^,

Lily.Masleha December 19, 2010 at 3:50 PM  

hohoho..cikgu sofia dah mentag diriku..

p/s: cikgu mmg suka bg 'homework' kn...mentang2 diri ini sangat 'rajin' nk update blog....hehehe..tma ksh cikgu..hahaha... ^_^

Unknown December 19, 2010 at 5:28 PM  

akhirnya!!!join jugak.ingt xnak join.penat org tag..huhuh..gud luck sis.:)

echah pun ada tanya2 sri tuh kalau blog design simple2 brape byr..kire oklah dia punya caj..kalau xmng mmg nak suh dia buatkan je.hehehe..xreti sungguh pasal html neh..lgpn malas nak mengodek2 tutorial..hehe.

sri punya artworks semua awsome2..perghh..

soffea December 19, 2010 at 5:51 PM  

iman:
thanks. semoga ;)


ainZulaikha:
thanks ain. a'ah. cm best kan. jom la join skali :)


Betta:
hehe. takpe. nti rajin2 join la. 1 januari bru tutup.



sri:
thanks jenguk sini. contest u best la. keep in touch :)




lily:
haha. tu la pasal leha. saje je nak tag leha kan... selamat menjoin contest :)

soffea December 19, 2010 at 5:51 PM  

echah:
ololoooo.. mane leh tak join. kn echah dh tag. hehe.

owh.. berapa ek harga? cm berminat je. sis mmg buta betul bab2 coding nie. smlm sekali lagi tah ape2 tah sis buat smpai tak tdo. last2, nothing. cis. mmg la. kne terima hakikat jugak buta coding. huhu.

yup. sume cntik2. geram je kan. nakkk jugakkk.. haha.

Unknown December 19, 2010 at 6:21 PM  

semalam tanya dia kalau customize semuaa dalam blog ni based on header.kalau header simple dalam 50,60 je.makin compicted makin mahai.

echah btol2 teruja dah..lgpn sri ni ok je.kalau tnya pape jawap je.hehe.

kalau dah semua dia buat trmasuk dgn footer skali,dengan layout chatbox skali kalau simple kurang dari seratus dia cakap.kira murahla jugak sekali je kita buat,bukan selalu.mood nak blogging lagilah naik bila tgk blog comey...

perghh..sedang membayangkan~~~~

MR. SYAH December 19, 2010 at 9:38 PM  

semangat tu penting... bagus2..
semoga menang..

Liquid December 19, 2010 at 10:13 PM  

hee bangga incek liquid di tag no satu kat ctu hee.

bile free nnt sy wat ea awk =) semoga menang au. hee

soffea December 20, 2010 at 1:08 AM  

haha. echah.. memang mcm berbaloi kan. ok gak harga tu.. ape salahnye setahun sekali kan kite wat cmtu. bestnye kalo dok sblh cik sri. bleh discuss trus nak create n make up blog nie mcm gini gini gini. perghh.. mmg marvelous laaa...

jom berangan sama2, echah. :)

soffea December 20, 2010 at 1:09 AM  

mr. Syah:
yezzaaa.. semangat. semangat. hehe. thx.



en. Liquid:
hehe. thx awk. nti wat eh. tarikh luput adalah pada 1 jan 2011. harap maklum. hehe. semoga sama2 menang :) eh. boleh ke menang secara beramai2? hehe.

Unknown December 20, 2010 at 1:24 AM  

huhuh...jum berangan sis..
;p
satu hari nnti harap dpt jumpa sis jugak.:))

soffea December 20, 2010 at 1:49 AM  

brutalsolo:

thanks beb. gua aminkan yerp. mudah2an~

soffea December 20, 2010 at 1:51 AM  

echah:

betul. betul. best gak kalo wat gathering blogger2 kan. ewahh. takpe. nti kalo sis balik kelantan, sis bgtau echah eh.. kalo ade rezeki, leh la jumpe. InsyaAllah.. bestnye :)

Linglung December 20, 2010 at 1:48 PM  

header skrg pun dah steady dah.. :)

soffea December 21, 2010 at 3:54 AM  

LingLung: iye eh? thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sila lah :)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP