Powered by Blogger.

Appreciate them~ thanks.

Reviewed by AlongTapa: my feedbacks :)

>> Thursday, March 3, 2011

kembali lagi dalam segmen khas buat Along Tapa. hehe.

Petang tadi nak wat entry feedback. tapi tak sempat. menyempat utk mengarut sahaja lah. so, here we go~

1st of all, aku nak say a lot of thanks to along sbb sudi review blog aku yg cenonet je dlm dunia blogspot ni. kire macam tak berapa nak spot sgt la blog aku ni. tapi still dot blogspot dot com okkeh! (tibe2 emo aphal?)

again, thanks banyak2 yerp along. meh la datang Ipoh. aku belanja sky juice. mahal tu. wehee~

_____________________________________________________________________

and ya, thanks a lot atas sume compliments, comments, n nasihat; utk aku menambahbaikkan keadaan blog aku ni. jom start feedbacks jom~

eh. eh. tapi sebelum tu, sile lah ke blog beliau (SINI) utk baca review tersebut sbb macam tak best plak aku nak copy paste sebijik2 kat sini kan. tak baik tau~ tapi along, aku copy sikit2 eh. hehe.

so, nie feedbacks aku. tak details sgt. sikit2 je :)
Dear AlongTapa;

1) magical link widget tu dah jadik panjang sangat
- haha. tu lah pasal. aku pon sakit mata je tgk panjang2. baiklah. nti aku tukar position ye :)

2) background merah sbb aku giler merah. adeh. sorry readers kalo ade yg sakit mata.

3) ...tapi stail dia memang sangat tersusun...
- iye eh along? aku tak perasan langsung benda ni. hehe. tp thanks for the compliment :)

4) walaupun dia cerita pasal ketakpuasan hati dia, tapi dia bercerita dengan gaya yang sangat santai dan tak la ganas sangat...jadik, bila kita baca entri dia, kata takkan jadik emosi lebih-lebih...tapi kita akan jadik lebih membina untuk bagi dia cadangan yang baik...even kalo dia maki-maki kat dalam blog dia pun, aku rasa macam "alahai..lemah lembutnya awek ni marah..."..jadik, ko memang berbakat merembeskan aura positif la soffea....sebab tu aku respek stail tulisan ko...

- beb. aku rasa aku dah cukup ganas tau dlm blog ni. naknak time aku emo lebih2. tapi rupenye perasaan aku semata-mata je. tak cukup ganas lagi ye along? hehe.


5) soffea ni menulis dengan menggunakan font yang agak kecik..
- betul. betul. saya setuju yang arif. eh. yang along. cmne nak bg besau ek? aku nak bile post je, trus set besar. takyah edit ke ape. ajar please~ (berlagak takmo gune cara manual)


6) dari segi layanan lak cemana??soffea ni sangat sombong...haha..palat tak aku??dia takdela sombong...
- hehe, smpai ati tau ko ckp aku sombong. nehi nehi nehi hey~ tapi aku tau ko paham kan sbb pe aku macam 'sombong'~


7)kalo dia sibuk, memang korang tunggula lama sikit...baru dia respon...lagipun aku tengok frekuensi soffea ni mengupdate pun agak slow dah sekarang...
-ha. kan aku dh cakap. ko memang memahami aku la along. ni syg ko lebih ni. opsss! haha.
-betul betul betul. busy plus lappy problem. so, takleh nak jadik peramah mcm selalu tau. so sorry kat korang sume. maaf sgt. lappy problem mmg affected byk benda kot.
-even aku rasa banyak gile hutang entry aku yg konon2 macam nak story itu n ini. tapi? terbengkalai je. sila sila. lempang aku laju2~
- nanti lah. tggu macam banyak masa sikit, macam mood blogging pon berkobar2, insyaAllah, frekuensi aku akan naik. yeahhh!! (tibe2 semangat?)

_________________________________________________________________


all in all, i really appreciate that, along. thanks again. jangan ckp aku suke sgt sbb along puji aku ke ape. die tegur gak ape yg tak kena n tak betul. aku suka macam ni. kalau kite ade yang tak betul, ade kawan yang tolong perbetulkan; dengan cara yang baik. bukan tiba2 menghentam dengan kata2 yg kurang sopan dan menyakitkan hati. pulak tu, menyembunyikan identiti. perghhh!!! eh. menyempat tu aku dok perli anonymous. so, anonymous, sila contohi AlongTapa :) budi bahasa budaya kita. 1 malaysia!!


Thanks again, along. aku cuba perbaiki yerp. thanks :)



update: oh ya. 1 lagi. pembetulan ye readers n especially to along. aku memang dah jadik cikgu. no more trainee teacher or teacher to be. dah habis blaja 5 tahun setengah (yg lama tu) semata2 utk menjadi cikgu. so, i'm a teacher now. ade aku mention kat profile tu. :)

4 comments:

Anonymous March 4, 2011 at 7:35 PM  

pehh..along review kaw2 ek sis.meh kite pulak g review dia.hehe..tp pasal linky2 tuh ,, kena buat tutorial autohide ke sis.baru nmpk kemas.sbb dah pnjg bebenor.hehhe..

ermm..tp sini adelah blog wjib terjh.kdg2 snggup tggu wlaupn line slow smate2 nk bc entri sis.smpai blog friendster sis pn ecah dh godek..opssss;p


echah mshuri

Along Tapa March 5, 2011 at 2:16 AM  

yang pasal ko jadik cikgu tu aku taktau..biasala...tempoh masa belajor sebagai cikgu dengan aku memang lain..

thanks gak untuk feedback..nak sayang aku??opppsss...bahaya tu...kang ada lak mamat serang aku...hihi..

Gorengbaek - Kemahiran berfikir

Hangit Habis dah - Aktviti waktu aku bosan...

Kerat Senget - fyezrahman.blogspot.com

soffea March 6, 2011 at 6:10 PM  

echah :)

tu lah pasal. rajin tau along review. n tak sgka sudi nak review blog picisan ku ini. hehe. thanks again along :)

ha, yg pasal linkys tu, sis serious tak tau nak autohide cmne. wat tutorial please echahhh.. nak buang tu mcm sayang plak kan. huhu.



echah. thanks jugak sbb sudi selalu2 singgah n baca n komen2 sini. terharu sis ni. sobsob :'( n sorry sgt sbb sis salu busy n salu tak sempat nk komen2 selalu. nti ye~

eh. blog kat frenster itu sangat2 lah emo. bace jugak ye?? hehe.

soffea March 6, 2011 at 6:11 PM  

along:

hehe. takpe tak tau. so, skrg dh tau kan? hehehhe.

alaaa.. ape lak. kang ade plak awek dok serang aku. takut aku, alonggg~~ hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sila lah :)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP