Powered by Blogger.

Appreciate them~ thanks.

khas buat AlongTapa :)

>> Thursday, March 3, 2011

haip. curi masa kejap. sat lagi jam 3.30 nak p skolah plak. menyibuk konon2 macam training budak netball lah. rajin tak aku berkonon2? haha. kire ok la tu kan. even konon2, p jugak turun padang skali. n ya, i'm still in my learning process. ganbate soffea san!~ ewahhh~

_________________________________________________________________


beb. aku mencuri nie disebabkan Along Tapa. siapa? siapa? siapa beliau yang menyebabkan aku sanggup mencuri masa nap aku ni utk berblogging? mari dush2!~ sama dia ;)


Along is a blogger who has more than one blog. kire die macam blogger tegar lah beb. giler rajin tu. blog die kalo tak silap aku ade 3 kot. pastu rajin plak tuh die update sume. beb. aku tabik spring toing toing kat ko la wei. tahniah. tahniah.


and ape yg aku perasan, nama2 blog die sume macam ade combination la. GorengBaek, Kerat Senget, satu lg Hangit Habis dah.. ape la korg dpt pikir? aku rase die ni kuat makan kot. sebab sume kaitan ngan masakan je? kankan? tapi ko macam kene mantapkan skill masakan ko la sbb asyik habis hangittt jeee.. haha. jgn mara along. kenyit mata sikit ;)

actually, i'm sure mesti ade maksud di sebalik blogs' name die tu. kan along kan :)


ok. ok. time is running out bebeh.


actually, die ade review blog aku. korang!!! meh la view sini : Review by Along, SoffieSoffea's. klik tau.


and along. thanks a lot. i really appreaciate it. nanti aku wat entry reflection yerp. masa sedang berlari keluar lah! thanks for the compliments and comments. juga some advices. thanks.

6 comments:

Tieah Madian March 3, 2011 at 3:52 PM  

Hahahaha..
Aku asyik lupa je nak buat post pasal dia tau..
Entah bila lah aku nak ingat ni..
Dah lama dia review asyik lupaaaaaaaaaaaaaaaaaaa plak nak buat entry pasal dia..

*Nanti aku terjah ok

Entry Terbaru : Disebalik Tabir Blog

IMANSHAH March 3, 2011 at 5:36 PM  

salam, lama tak jenguk soffea

soffea March 3, 2011 at 10:53 PM  

tieah:
ho.. die review blog ko dulu kan.. aku ni lambat betul tau smpai info. busy sgt lah konon. hahaha.

soffea March 3, 2011 at 10:54 PM  

iman:

hye cikgu iman. yelah.. lama tau cikgu tak melawat saye. busy ye?

soffea March 3, 2011 at 10:54 PM  

Along:

tu lah.. terharu tak beb?? hahaha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sila lah :)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP