Powered by Blogger.

Appreciate them~ thanks.

Mari perbanyakkan selawat :)

>> Tuesday, February 15, 2011

Salam 12 rabiul awal 1432H. salam Mulidur Rasul :)


arini cuti. tak buat ape2. pas subuh n ngaji tadi, ingat nak tdo. tapi sebab terdengar budak2 asrama Sekolah Menengah Kebangsaan Lambor Kiri dok berarak smbil berselawat kat sekitar kuarters ni, trus aku p jenguk kat tingkap. rindu nak berarak mcm ni. teringat time join perarakan Maulidur Rasul peringkat daerah Sibu kt Sarawak aritu. rindu~


tapi takpe lah. tggu Jumaat ni. ade perarakan peringkat sekolah. mesti best. berkobar2 ni. ewahh.. cikgu plak over yea. haipp. itu haruslah. hehe.


_________________________________________________









Ya rasulullah. betapa cintanya Baginda terhadap umat2nya. tapi kita? astaghfirullah.. semoga hari ini merupakan permulaaan bg kita utk berubah menjadi umatnya yg lebih baik. InsyaAllah~








aku suke lagu Hijjaz ni. sgt suka :)


dan ya, macam td dengar Wardina Safiyyah ckp dlm MHI, kalo kite hayati betul2 perjuangan Baginda, memang tersentuh hati, boleh menangis. betul. i agree :)



Jadi, sebagai tanda cinta kita kepada junjungan kita, Nabi Muhammad S.A.W, marilah kita perbanyakkan berselawat kepada Baginda. semoga ini menjadi amalan kita setiap waktu, dalam usaha mendapatkan syafaat Baginda di akhirat kelak. insyaAllah~








6 comments:

echah mashuri February 15, 2011 at 12:27 PM  

:)salam maulud nabi sis.
moga kita dpt hayati prjuangan penghulu segala nabi,nabi muhammad SAW dalam mnegakkan agama islam.

JIJI YU February 15, 2011 at 3:12 PM  

ehhe sempna hari maulud..sekolah aku wat gotong royong

d_tieah February 16, 2011 at 3:25 PM  

Salam maulidur rasul..
Lmbt owh..
Takpe2..


Entry Terbaru : Ketahui Gred Untuk Url Blog Anda

soffea February 18, 2011 at 6:58 PM  

echah :
yup.aminnn.. semoga Rasulullah menjadi idola kita sepanjang hayat kita..

salam maulud :)

soffea February 18, 2011 at 6:59 PM  

JIJI:
wah. bagusnye skolah ko :)

soffea February 18, 2011 at 6:59 PM  

tieah:

salam maulidur rasul juga :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sila lah :)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP