Powered by Blogger.

Appreciate them~ thanks.

walaupon kelihatan agak lambat~

>> Sunday, September 12, 2010


Salam Aidilfitri ;)

hye readers. arini bru dpt nak update blog. maklumlah.. busy menikmati raye di kampung halaman.. kampung ke? hehe =)

anyway, even though aku tau ianye agak lambat sikit, aku tak kire.. aku nak wish jugak. tak kire. tak kire. so, aku nak wish SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR BATIN kat sume umat Islam di dunia ini. ok. too general.


to be a lil bit specific;

SELAMAT HARI RAYE, MAAF ZAHIR N BATIN to:

1- Family and relatives;
angah mintak maaf banyak2 kat mak abah, along, suffian n saffuan. kat my aunts, uncles, cousins, n sume la.. kadang2 kite bergurau kasar, kite tak tahu ade yg kecik hati, ade yg tersinggung.. so, maaf sangat2. 0-0 yerp. kat ciknah n saadiah; wujud ke istilah maaf antara kite?? haha. masing2 hati kering kan. so, takde maknenye nak terase2. wahaha. rindu korang dowh. eh. tibe2 entry nie focus kat dorg. perh.. takleh. glamer dorg nanti. HAHA.


2- Friends and colleagues;
maaf banyak2 jugak atas ucapan yg tidak disenangi.. kelakuan yg menyinggungkan atau raut wajah yg telah membuatkan anda tension. eh? eh? HAHA. ok friends, MAAF sangat2. mungkin kadang2 kite ade salah faham, atau masing2 emo semacam, then, terase atau ape, aku mintak MAAF sangat2. 0-o jugak yerp.. please~ weheee ;)


3- my Sweet Pupils;
anak2 muridku.. teacher mohon Maaf banyak2 sebab selama nie teacher mmg garang giler lah ngan korang. dah.. sape suh korang tak siap keje kan? tak bawak buku.. tak hafal sifir.. sebab tu lah teacher TERrotan.. TERcubit, TERdenda, n macam2 TER lagi la.. so, maaf banyak2. aritu dh mention kat majlis ramadhan tu kan? so, 0-o ye. nanti korang buat la lagi. boleh teacher TER-TER-TER lagi. hehe ;)


4- Followers and readers ;
hey. hey. anda semua, my sweet followers and readers. kerana anda blog picisan nie 'hidup'. serious. anda, anda, dan anda semua amat bermakna. ikhlas nie. thanks sbb sudi singgah. thanks sebab sudi bace, thanks sebab sudi follow. and thanks a lot sebab ringan tangan, sudi komen. love u guys.
dan juga, mohon MAAF banyak2 kepada anda semua andai selama aku sedap2 dok ketakketuk keyboard nie, sebok2 meluahkan perasaan n my thoughts kat blog nie, mungkin ade antara anda yg tersinggung atau ape.. MAAF sangat2. kadang2 penulisan ~or should i say penaipan?~ nie byk menimbulkan salah faham. so, maaf kalo anda ade terasa hati. maaf gak kalo ade yg tak sempat nk jenguk korang balik atau tak sempat nak follow balik. kadang2 mase sgt mencumbui, eh mencemburui aku. MAAF ye ;) 0-o tau korang. keep in touch ya ;)




+ SALAM AIDILFITRI+
mohon MAAF ZAHIR N BATIN,
dr insan naif;
SOFFEA ANUAR ;)


_______________________________________


and hey ;) aku pon dh maafkan sume2 manusia yg mengenali aku. even dulu ko penah menyakitkan ati aku, melukakan ati aku, memalukan aku, memusnahkan harapan aku, mengumpat aku, menfitnah aku, mencaci aku, MENIPU aku, mencurangi aku, mendustai aku, mencela aku, melupai aku, mengignore aku atau ape2 men men men lagi... ikhlas, aku maafkan korang. jgn risau yerp.

eventhough sometimes bile time aku tibe2 ingat kenangan lame yg menyakitkan, ati aku akan meluap2 marah n perasaan benci akan membuak2, dn tibe2 rase cm dendam menjadi2.. takut tibe2 menyesal lak maafkan korang. haha. tp takpe, saat dn ketika ini, aku MAAFKAN korang.. tapi tak tahu la kalo tibe2 aku nak tarik balik kemaafan tu. eh. bleh main tarik2 balik ke? HAHA. gurau je~

takpe. takpe. ikhlas dowh. aku tengah mood baik nie. lagipon aku tengah ajar ati untuk jadi pemaaf. even aku tak maafkan sgt, aku akan ajar ati n diri untuk maafkan korang. MESTI. sikit2 la. ati boleh dikawal. ye tak?



so, dah MAAF kan korang.. yeayyy!!!~


SELAMAT HARI RAYA ;)

12 comments:

Hana Faza-same person September 13, 2010 at 7:31 PM  

salam hari raya sofea:)

manisnya posing senget mcm tu :P

NAZ September 13, 2010 at 9:50 PM  

awwwww lawa lahh gaya tudung u. i nak pakai juga lah haha selamat hari raya maaf zahir mahupun batin yaw:)

soffea September 14, 2010 at 4:13 PM  

afifaa:

salam aidilftri jugak dik ;)

soffea September 14, 2010 at 4:14 PM  

elmo:

hye dear. selamat hari raya =)

farhana:
selamat hari raya kembali, farhana ^__^

eny:
wah. shortform hbs.. hehe. shr juga.

soffea September 14, 2010 at 4:19 PM  

sis hana:

selamat hari raye jugak kak ;)

wehee~ tibe2 tersenget time tu. kih3~

soffea September 14, 2010 at 4:20 PM  

naz:

yaw, yaw.
u nk try jugak? meh la i ajarkan. hehe.

ok naz. selamat ari raye. maaf zahir n batin yerp.

soffea September 15, 2010 at 10:26 PM  

selamat ari raye juga aizat ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sila lah :)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP