Powered by Blogger.

Appreciate them~ thanks.

kamu kesayanganku. behave please. please~~

>> Wednesday, September 1, 2010



huhu. sudah 2 ari.
makin hari makin bengang dengan kamu.
kamu sgt lembab kebelakangan ini.
kamu kerap menguji kesabaranku akhir2 ini.
kamu suke nak tibe2 terpadam macam itu sahaja.
ah.. mudahnya semua ini bagi kamu.
tapi semua ini menyusahkan bagiku.


kamu. kamu. kamu.
kamu tahu kan aku sayang kamu. kamu hak aku. milik aku.
hampir 5 tahun kite bersama2 melalui kehidupan ini.
kamu penyimpan mohor besar segala rahsia ku.
even org yg paling rapat dgnku juga tidak mengetahui itu.
tetapi kamu tahu. ya. kamu tahu.
dan kamu penyimpan rahsia yg terbaik.
syabas, sayangku ;)



kamu. kamu. kamu.
kamu penolong setiaku.
paling banyak ketika meyiapkan segala tanggungjawabku.
tanggungjawab terhadap gelaran ku.
dahulu dan kini.


kamu. kamu juga pendorong kejayaanku.
kamu pembantu setiaku.
kerana kamu, aku berjaya!~
yeahh! ~tibe2 semangat pelik?~



kamu. terlalu banyak bukan aku memujimu?
menghargaimu dlm kata2 ku ini.
seikhlas hati tau ini.
hanya untuk kamu.



_______________________________________________


really appreciate u ;)

~huh. penat dh puji. so, sekarang boleh tak kalo kamu BEHAVE, wahai NEC ku sayang? takkan nak kene beli partner untukmu pula? dn adakah itu akan digelar sebagai LAPTOP RAYA? wohooo.. sounds GREAT. but the truth is, my poket is not really GREAT. sabor yer. perlu keep on saving. keep on? bkn bru nak start on ke? hehe.



ouh. idamanku.
impianku untuk memilikimu.
i heart u lah~






erkk.. ayat sedikit poyo.
tak tahu mood ape mlm2 cmni.
adekah kerana bengang;
tak dpt men Farmville n CafeWorld?
basi la makanan aku..
HUHU.


8 comments:

Nas September 2, 2010 at 12:30 AM  

lorhh...laptop rupenyer???
hehehehhehehe...
aku nie laptop aku tak samapi 1 tahun pon usianya.....
muda lagi nih..
hehehe...dialah yang banyak membantu aku buat kerja,berblog,on9...bla2...

.Cik Nana. September 2, 2010 at 4:01 AM  

laptop ohh laptop..
teman ku sentiasa :D

Hana Faza-same person September 2, 2010 at 8:11 AM  

hehehe..ada chance nak smbar labtop baru nih..alasan kukuh dah tu sb yg lama wat hal..ngeh ngeh

Amirah September 2, 2010 at 8:19 AM  

klu akk nk bli baru..blikan sy satu k.

;p

soffea September 2, 2010 at 8:45 AM  

nas:
a'ah.. laptop nie ha.. huhu.. wohoo.. muda nye laptop anda. best la. masih laju tu. hehe ;)

soffea September 2, 2010 at 8:46 AM  

cikNana:
laptop. laptop. teman kite sentiasa. o yeahhh~ ;)

soffea September 2, 2010 at 11:19 AM  

sis hana ;)

alasan kukuh kak tu kak.. tapi kewangan macam tak kukuh je lagi nie. hehe.

soffea September 2, 2010 at 11:19 AM  

mira:

hehe. nk beli kat diri sndiri pon tercungap2 ni dik oi.. hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sila lah :)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP