Powered by Blogger.

Appreciate them~ thanks.

Jom kawan2. walk away together =)

>> Sunday, June 13, 2010

uh. sgt tension sbb aku tak tahu apsal aku takleh nk upload picture aku kat dlm album "soffea's" kat FB tu. pelik. pdahal bile aku upload kat album lain, dpt je? huhu. bikin panas nie. dr petang tadi kot aku try. tak boleh2 jugak. tell me why, ain't nothing but a heartache~ lalala~

pastu bosan kat FB, walking2 blog. hep. i memang suke jadi silent reader. kantoiii. ngeh2~ pastu bosan2, balik rumah kat FB. and i've found something interesting. actually kat wall frens aku. so, aku copy paste sini la ye. kata hamba Allah ini...

"assalamu`alaikum.kepada semua sahabat sahabiah,adek abg kakak sepupu sepepat..hik3...akaun facebook saye nieh akan di delete esok hari sebab sudah bertukar kepada millatfacebook....jadi anda bila lagi utk kita berhijrah ke millatfacebook...delete jer facebook niehh...ada fb tidaklah terlalu ... ...sangat... menguntungkan..tidakl...ah pula tiada fb merugikan sangat...jom pakat² challow dr fb yok...tetapi apa yg saya lihat...admin facebook telah membuatkan setiap org yg menggunakan akaun facebook akan menjadi ahli di dalam facebook seumur hidup..sekiranya anda tidak percaya...cuba kamu orang cuba delete akaun facebook...akaun tersebut akan tetap ada...ini lah cara admin facebook memainkan kita selama ini...data maklumat kita ada pada mereka walaupun kita sudah tidak berkehendakkan mereka pada saat ini....anda cuba dan anda lihat sendiri...marilah sama² kita bertukar ke millatfacebook...sekarang ni millatfacebook sedang di serang bertubi² oleh admin fb , cia , dan konco² mereka FB dari U.S.A dan badan yang seangkatan dengannya.."


..

_______________________________________


so readers, jom la kite ramai2 sign up and join http://www.millatfacebook.com jom same2 kite meriahkan kt sane plak, mcm kite meriahkan FB.

and yeah. lupe nak bg info. actually millatfacebook is a social network yg dibangunkan org org Islam. bkn cm FB yg ade kaitan ngan Israel. so, aku rase baik korg google la pasal millatfacebook nie. mesti pakcik Google boleh bgtau korg dengan lebih terperinci setiap inci. nak2 kalo die bg link wikipedia punye. pergh.. abg wiki memang wakakawakiki wacayasamalu la information die. so, sile. sile. google skrg. hehe.

and aku dh sign up pon. bile tah. lupe. baru gak lagi kot. and memang sgt terkial2. even sorg kwn pon takde lagi nie. sbb still dok explore2 function2 kat situ. and yg best nye, aku DAPAT je upload picture aku yg aku nak upload kat FB tapi FAIL tu. DAPAT JE. DAPAT JE. saje nak berlagak kat FB. haha. DAPAT upload kat MillatFB. DAPAT. DAPAT. heh. enough soffea. =)

Jadi, ape tunggu lagi? ape pikir lagi? marilah kite beramai-ramai, berduyun-duyun menSIGN-UPkan diri di millatfacebook ye. sile klik. sungguh mudah bukan? semudah abc123alifbata. Mari kawan2. mari rakan2.

ececece.. promote mcm poyo giler. ingat ini jualan gudang gedung membeli belah ke~ so. jom la join. takpe. mula2 memang agak boring. terkial2. tapi pastu akan ok. jom~


2 comments:

soffea June 14, 2010 at 2:58 AM  

jom. jom. kite serbu MFB.. hehe =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sila lah :)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP