Powered by Blogger.

Appreciate them~ thanks.

Kalau Allah nak tarik nikmat, sekejap je~~

>> Wednesday, June 9, 2010

Currently status:

Kalau Allah nak tarik nikmat, sekejap je~ musibah itu ujian. ujian itu ada hikmah. n kesakitan itu penghapus dosa2 kecil. mudah2an kite sentiasa dibawah lindunganNya. aminn~



sekejap je kan... pagi tadi aku segar bugar. bangun dengan amat bersemangat. siap niat nak ikut mak p pasar lagi. pastu siap dpt taip entry pjg2. yg memerlukan pandangan n buah fikiran. ya. aku sihat. alhamdulillah..

tapi time nie, aku da batuk2. bersin tak henti2. i got flu n cough. huhu. and plus, headache. Ya Allah... nikmatnya kesihatan yg kau beri sebelum ini. Ampuni lah hambaMu ini. semoga segalanya dibawah lindungan dan rahmatMu.. berkatilah hidupku, aminnn~



setiap ujian itu ada hikmah~


8 comments:

soffea June 9, 2010 at 10:06 PM  

yup naz. ujian. thanks for ur comment ;)

pak long June 9, 2010 at 11:30 PM  

salam...
apa yang dititpkan tu cukup memberikan kesedaraan pada diri ini..
kita doakan moga cepat sembuh..

cik elina June 10, 2010 at 9:15 PM  

2 la..
kalau Allah nak tarik,sat je..
2 pn kita tak sedar2 lagi..
huhu

'AQILAH June 11, 2010 at 8:31 AM  

betul...semua ni pinjaman semata :)

soffea June 13, 2010 at 12:33 AM  

aina: insyaAllah aina ;) akan bersabar selalu.

paklong: yup paklong. terima kasih. sakit itu penghapus dosa2 kecil kan~

cik elina: a'ah. agree. tp mudah2an kite sentiase ade kesedaran. insyaAllah.

aqilah: pinjaman yg hnya sementara ~

soffea June 13, 2010 at 12:55 AM  

anyway, thanks sume. i dah sihat. alhamdulillah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sila lah :)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP