Powered by Blogger.

Appreciate them~ thanks.

KETAGIHAN ku kembali semula. help. help. i'm really ADDICTED to it!!!~

>> Saturday, June 12, 2010


pergh. picture permulaan entry sgt takleh blah. hyep. hyep. anda. lihat. aku byk giler mase terluang okies. jadi, untuk mengelakkan masa terluang ini terbuang begitu sahaje, aku pon menjalankanlah hobi di mase lapangku yg memang tersangat lapang. cop. cop.. sile ingat 5 perkara sebelum 5 perkara: "lapang sebelum sempit". baiklah. tibe2 insaf. weeeee~


beginilah keadaanye di ketika lapang. ape org kate, hobi? ah. cmtu la.. hobi aku yg utama ialah, m'surf internet. eh. tak. tak. aku rase itu bukan lagi hobi di mase terluang. kerana itu telah menjadi cita2 ku. hah? apakah? haha. keje2 m'surfin' internet tu mmg selalu dilakukan even tak terluang pon. masa tersempit pon sebok nak surf gak tau. curi2 mase.. berubah sekarang soffea. tak baik mencuri. heh.

dan dan dan, di saat2 yg sangat terluang tak tahu ape nak buat sebab dah bosan nak buat bodoh tanpa sebab; aku pon kembali kepada kegilaan ku dahulu: camwhoring!!~ ouh. know whut. giler lame tak menjalankankan aktiviti berfaedah ini. sbb takde mase yg sgt terluang. haha. pastu edit2 pictures bagi nmpak macam best. bajet best je la. pdhal org len edit lagi gempak dowh.

n, gilerrrr lah. kegilaan itu mengembalikan semula ke-addicted-an aku. haha. pelik? tak kot. sbb aku betul2 leh addict ngan aktiviti berfaedah mcm nie. perlu distopkan dgn segera. kalo tak, rosak kamera k. haha. nasib jugak kamera pndai nk habis bateri ekkk. he3~

ini hasil dr aktiviti kehobian aku yg telah dispent dgn begitu berfaedah sekali. hehe.





hey kamu. sudah menyampah tgk saye? takpe. pejamkan saje mate. sile. sile. pejam mata~ HAHAHA.





ok. takleh byk2. nanti org kate sajesajesuke nak promote diri sendiri. padahal dlm ati sendiri, sajesajesukenaksukesukeatisaje post kat blog sendiri. bukan nak promote pon. i'm not that desperate lor. ouh. tibe2 emo? ape kes? HAHAHA.

ini senaman muka. sebab tu la aku kata, aktiviti masa terluang aku nie sangat BERFAEDAH sekali, dan dan dan baik utk kesihatan juga. boleh ka macam tu? hehe ;)


___________________________________
thx la sudi view n bace.
just wanna share.
peace all (^___^)v


2 comments:

soffea June 13, 2010 at 3:25 AM  

hye senandung semalam. hik2. cntik ea? jom la beli. i pon rase cm nak beli banyak2 lagi je. agagga~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sila lah :)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP