Powered by Blogger.

Appreciate them~ thanks.

A P P L E

>> Thursday, June 25, 2009

salam~

Post kali ni aku just nk tu
naikan hutang aku.
dulu ade aku penah ckp nak upload pic Apple Macbook Sopian kan.
ehem, Macbook white.
~Sopian suh ckp. hehe~
So, aku tunaikan la kata2 a
ku di kala ini. heh~

Inilah die Apple~


Wah~ sedapnye.
Dlm sebijik apple, ade gak fruits yg len.
Sunggoh menyelerakan~

~Sila cari untuk aku. skrg juge. hehe~




Ha, dgn apple nie la die akan gunekan utk menaip segala mcm jenis esaimen nanti.
best2. sambil2 taip
, leh makan.
takpon jual je. dpt buat duit. kankan? haha.
~apelah minah nie mengarut? dush2 same die~



ok.ok. stop. jgn me
ngarut lagi.
nie ha aku upload pi
c Macbook die.
Kpd Sopian, sile jgn poyo melihat laptop anda di ruangan daku.
tetapi harus di ingat,
sile bayar kepada kakak kerana
telah mempergunakan blog ini untuk tujuan ini.
hahaha.
~mengamuk sopian. padahal die
tak suruh pon. heh~


ini la laptop poyo y
g same ngan tuan die.
~ayat de
ngki beb~

dahlah cover warna merah. benci. hu~


di ruangan dlm
~dah la warna putih. Benci lagi. huhu~




Skrg adelah sesi meng'compare' laptop
huh. sungguh sadis~



ala~ laptop aku metallic
~ayat sedapkan hati. hehe~


laptop saye ade sticker comel2
awk ade ke? hahaha~




So, itu je la~
Study rajin2 k bro. kalo tak, suruh je abah bg kakak laptop die tu.
eh, takmo la. nak beli VAIO. hahah.

ok la. ahad nie dh nak p daftar UIA dh die.
msti excited tu.
ala, dekat je ngan
rumah. tak aci lagi~
huhu.
anyway, just take care. Study smart bro.
^_^


Saffuan n Suffian.
Picture taken by Soffiah~


_______________________________________________________

huh. arini penat je p kelas.
takde pon Encik tu masuk?
sape yg ckp ade kelas nie wei?
huhu~
nasib buat kepala sndiri pkai sport attire.
hahah~
cool la classmates~
(-_-)v


salam~

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sila lah :)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP