Powered by Blogger.

Appreciate them~ thanks.

Hah??~

>> Wednesday, June 24, 2009

Salam~

Aku sudah berada di bilik C02-11 kt IPTAR nih. ouh. sunggoh x bersemangat. Nasib la pk dh final sem kan. Saje2 je tanam semangat tu. semangat nak hbs study. hehe =). yea. semangat. semangat. yezzaa~

Actually, cm sik cayak jak aku dh kt srwk nie. ~sile benarkan ak
u merojakkan bhse sprt ini. hehe~ Rase still cm terawang2 di angkasa lepas bersama Sheikh Muszaphar. haha. ade kaitankah? dush2!~ huhu.

ok la, disebabkan aku cm still tak cayer je aku dah kt tanah sarawak waktu n ketika ini, jom layan pictures aku dibawa berjalan2 oleh Saadiah~

Sabtu,20.06.09 Sunway Pyramid


~sile selesakan mata sendiri yea~

+Sunway Pyramid. Lelaki itu sebok nk enterprem+


+ Ade spell it right competition+
Kalo aku masuk nie confirm menang. haha~



+wah. eskelator+


+Maskot Masket Mask Rider. haha+
safuan: inila perut idamanku~ heh.


+Perut jugak mnjadi sasaran tgn. haha+
Kami: jom diet same2 wahai maskot~ jom la, jom la~



+Paparazzi+
mengapakah?


+Senyum. senyum. control+
Saadiah menyembunyikan mknan di blkg. kantoi~



+Makan.makan. dn makan lg+


+minum.minum. dn minum pula+
men'try' Brands innershine yg bru~


+Safuan menjadi poyo sblom pulang~ hehe+



Kami kuar kejap2 je. Then balik. Byk lepak kt umah je. Dok berkumpul ramai2 kt umah. Konon2 je nk p zoo Saadiah nie. huhu. Sadis sunggoh. Tp takpe la. jalan2 window shopping je~

Ptg tu abah, mak, Sopian n Safuan pon balik Bentong. Time salam2 tu, tetibe lak emo. Termenangis plak. Diulang skali lagi, termenangis. ohho. ter. kenapa mesti ter? malu dowh~
CikNah ejek aku.. huhu. "Dah besar gedabak pon nangis lagi ke?" wawawa...
Sile control wahai airmata. control.control. hehe.

Esok tu p kuar lagi. tp kejap jugak. cr barang je.
Tak sempat nk amek picture atau ape. Dlam keta ade la. Picture as shown below. ~wah.skema.ayat cm wat esaimen lak.he~


+Ko apahal pndg aku cmtu Saadiah?+
tau la ko dengki jerawat aku byk dr ko kan?kankan?
hahahah~



Malam tu Makteh, CikJau, CikNah, n Saadiah htr p KLIA.

dan kini, aku berada di sini, di SARAWAK.
iye. di SARAWAK.
sile la sedar wahai Soffea~

huhu~




tolonglah bersemangat.
dtg lah wahai semangat.
jemputlah wahai semangat.
masuk dlm diri ini.
~hehe~




Salam~

2 comments:

dr.apple June 24, 2009 at 5:32 AM  

ouh! mkn shushi erk? huhu jeles2..

soffea June 24, 2009 at 11:18 AM  

hehe. jeles ke? jom la belanje sis.dpt la mkn sushi. hehe~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sila lah :)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP