Powered by Blogger.

Appreciate them~ thanks.

Aku PenolongKetuaUnit yg h.a.m.p.e.h~ ^_^

>> Monday, June 29, 2009

Salam~

wohoo. sunggoh malas utk ke kuliah. tapi malas lagi time practicum nanti. 2 more weeks to go. huhu. this week, class dh start full. adeh. dah final sem pon nak compact2 lagi ke? kalo dpt compaq takpe gak. kan korang kan? hehe~

hu. sat lagi nak adjust name list my classmates utk di paste dlm buku kehadiran. aku kan PKU yg berhemah tggi. sentiase aje menolong KU, si Abdullah walo apepon. Tapi nanti taklimat tu ko pergi eh Dullah. aku dh p sem lepas. wahaha. b.e.r.k.i.r.e~

malas dowh nak pegang jawatan nie dh. walopun tak
sehebat cm YDP, tapi aku bukan pe. rase kesian je kat classmates aku sbb dpt PKU cm aku. Sejak jd PKU sem lepas lg, takde ape pon yg berubah ngan aku nie. tak termotivated lgsung ngan title PKU tu. kalo tak, takkan la aku kne pggil utk sesi kaunseling, sbb banyak ponteng kelas. teruk kan aku kan? kan korang kan? kankan?
~sile jgn angguk. haha~
huhu. wahai classmates, cari la mereka2 yg lebi
h layak. dengarlah suara hatiku ini...
huhu~



~Dush2!~
sape nak layan ko wahai cik soffea oi. dh
sem last pon. nanti 3bulan prcticum. then, tak byk mase dh kat kelas. ngarut ah nk tukar2 lak. huhu. takpe la..

Whateva pon, to my classmates, Deakin 1. Sorry e
h korang sbb PKU korang nie mmg ntah ape2. hehehe. harap ampun~


:: Deakin 1 with Mr. Kamarudin and Miss Adeline::

sekian. time kasih~


malas mok iron baju.
malas.malas.
ntah bile nak rajin pon tak tau la.
huhu~

salam~

6 comments:

raaisma July 7, 2009 at 12:47 AM  

beberapa hari lagi jadi PKU, pastu boleh ar relax.

Nice blog peah....keep them coming :-)

soffea July 8, 2009 at 12:32 AM  

wah. raais. mane jumpe nie? haha. konon2 wat terkejut la~ padahal ade je letak link kat ym. hehe =)

raaisma July 8, 2009 at 12:45 AM  

hahaa...soffea gak yg letak link tu dlm YM....tulis bebyk lagi.best bace blog soffea :-)

soffea July 8, 2009 at 10:49 AM  

a'ah kn. sje je tnye. buat2 knon surprise la~ heh.

ala raais. blog sofia nie ngarut2 je~ x de bhn2 ilmiah cm blog raais. segan nie~ huhuhu.

soffea July 8, 2009 at 10:49 AM  

a'ah kn. sje je tnye. buat2 knon surprise la~ heh.

ala raais. blog sofia nie ngarut2 je~ x de bhn2 ilmiah cm blog raais. segan nie~ huhuhu.

soffea July 8, 2009 at 10:50 AM  

adeh. terpost 2 plak. gile kuasa btol. haha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sila lah :)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP