Powered by Blogger.

Appreciate them~ thanks.

Cerita.Ceritu.Ceriti~ 2

>> Monday, June 15, 2009


Salam~

And the story continues.....


hm, ari ahad, 07.06.09, tu, kiteorg pon bertolak la dr Kelantan balik ke Raub pas Subuh tu.


smpai Raub dlm jam 11 lebih la cmtu. Jenazah tak smpai lg dr Kuantan.

Sedih. Sayu menyelubungi suasana. Hari juga mendung seakan merasai kesayuan hati kami sekeluarga.

Then, jenazah smpai. aku kucup dahi Tok. wah. kali nie mmg tak tahan. selame nie control2 airmata. tapi last2, aku nangis jugak. saat nie pon. nangis lagi. terase sgt kehilangan tok..
~hu. takleh nak cite byk2 pasal arwah Tok. nanti aku ngis lagi. It's not the right time yet~


Apepun,
Alhamdulillah kerana semuanya berjalan lancar.
Alhamdulillah kerana semuanya dipermudahkan Allah.
Alhamdulillah~



Semoga rohnya ditempatkan di kalangan para Solihin dan dicucuri rahmat Allah swt~

Amin, amin, amin...

~al-fatihah~




Janji Allah itu P.A.S.T.I.
Insaflah wahai diri~



Aku dok kmpung smpai ari selasa. Ade tahlil 3 malam. Penat. Tapi seronok sbb same2 wat keje. lgpon jarang dpt peluang bkumpul ramai2 cmnie. jumpe cousin2. borak2 psl life. camne kat U, cmne jadik nurse? cmne kat kolej? cmne kat srwk? ~aku le tu. nk jugak mention.heh~. cmne prctical kt skolah? cmne2 la... hehe. Apepun, dlm seronok2 tu, pemergian arwah Tok tetap dirasai.


Then, aku balik Bentong Selasa malam tu, ngan abah. Mak still kat kg. Ntah la apsal aku tetibe nak balik. Padahal ramai yg akan balik ari Rabu tu.


Maybe sbb saadiah dh balik KL kot. KakLong pon. Lgpon, dh lame tak on9 kot. wah. alasan takleh blah.
~sile tarik muka~

Pastu dok umah pon bosan je. Aku pon tumpang la si Saadiah balik kg balik ari khamis tu. Hehe. Ngegeh betul kan? hehe~

Then, smlm bru balik sini balik. Wan n cik Pidah dok skali ngan kiteorang. Sian kat Wan. Asyik ingat arwah Tok je. Huhu.


So, skrg, waktu ini, tika n saat ini, aku dok mengupdate blog. depan TV smbil teman Wan tgk TV. Die nmpak bosan je. Kesian die. huhu.

Takpe la. selagi aku cuti n still kat umah nie, aku tolong2 la mak kat umah nie. Sian jugak tgk mak. Penat. huhu.



Rase takmo balik sarawak. Malas sgt rase.

Nak2 bile pk time nak prctical nanti. huhu.
laaaaaaaaaaaagi la malas2, malas2.
Nak cuti lagi... huhu~



salam~



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sila lah :)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP