Powered by Blogger.

Appreciate them~ thanks.

i'm sorry, heart~

>> Saturday, November 20, 2010

hati.
kenapa ya masih begini.
hati.
kenapa ya sehalus ini.
hati.
haruskah terus begini.
hati.
mestikah terus macam ini.


hati.
salah aku kah?
hati...
silap aku kah?
tidak kuat.
tidak kental.
kadang lemah.
kadang rapuh.


hati.
masa berlalu pergi.
masa berganti hari.
tapi masih begini.
terluka. terguris.
sukar untuk sembuh.
mungkin pulih.
tapi tidak sepenuh.
itu mustahil.
jangan menaruh.


hati.
iya.
salah aku.
kalah pada emosi.
kalah pada memori.


hati. maafkan diri.
kadang tidak mampu menipu diri.
kadang tidak upaya sembunyi.


hati.
aku mahu kuat.
untuk kau.
tapi.
hati.
tolong sama kental.
untuk aku.


7 comments:

Nurulbadiah Lai November 20, 2010 at 9:22 PM  

dear..whats wrong???
meh2 nk teman..:)

HUSNA November 20, 2010 at 10:48 PM  

haty2 dgn hati k sys ;)
hehe

Unknown November 21, 2010 at 1:41 PM  

hati,,,mainan hati,,beware,,,n sabar ye..chill

echah mashuri November 22, 2010 at 8:20 PM  

erm..nice la..mcm puisi cinta...suka la baca..xpuas baca.uhuhu....

ILA HonEyBuNNy November 22, 2010 at 10:38 PM  

kuatlan hati yer..banyak berdoa moga tabah..

soffea November 24, 2010 at 2:31 PM  

thanks to all of u :)
appreciate that.

mari sama2 be strong :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sila lah :)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP