Powered by Blogger.

Appreciate them~ thanks.

To My REAL H.E.R.O~

>> Thursday, July 30, 2009

Salam~

today is 30.07.2009.
and it is my lovely ABAH's birthday..
so, Abah, wish u a very Happy Birthday ~

Sweet 47th. Smart2 slalu aaa~ hehe. =)

May Allah bless u always~


+Abah main nyorok2. heh =)+


______________________________________

My msg to abah this early morning;
sent: 6.48am

"Abah. Gud morning and Happy Birthday. Sweet 47th. he. Angah saaaaayang abah sangat2. Thanks and sorry for anything and everything.. N also, thx for being a gud dad for us. Love u always~"


And he replied;
"Thanks for the sweet words but don't pulling my leg. I love u too."


woohho.. what is the meaning by "don't pulling my leg?" hehe =)
sssyyyhhhh~ it's a secret. cannot tell or explain here.
hahaha (^_^)



+me and abah+
wah. really LOVE u abah~
muahxoxoxo


whateva, i do miss him so so much..

Giler rase homesick sekarang. sgt HOMESICK okeh. 'Too many things are around me'. And I'm stresssss. I need my sweet home to release it. I want my mom. I want my dad. ~huhu. kan dh nangis nie~ huhu. (T_T) .. Nak balik, nak balik~.

********************************

abah, angah mintak maaf dr hujung rambut hingga hujung kaki.

byk dosa angah yg abah kene tanggung.
angah byk susahkan abah.huhu~

i will be the best for u.
i will be ur very best, abah.
LOVE u always~





3 comments:

Monstermad August 3, 2009 at 3:46 PM  

weyh..haha..ko tgk..org yg berbintang LEO disukai engkau ..**abah LEO kan?**..menjadi pujaan rmai..aku tahu, ko memujai aku jua kan?haha..coz aku LEO jua.. :P

kiNaKoYu @ AsMaWaTiE ALiaS August 5, 2009 at 10:16 AM  

eh..ko bintang LEO? aku pun.... dah x lama lagi nih besday aku. huhuhuhuhu...wat ko yg comey nih. selagi ayh kita masih ada..kita sayangi la dia. dan bermanja2 la dgn dia. esk...blm tentu kita dpt bermanja dgn dia lagi. huhuhuhuhuhu...waaahhhhh!! sedey siot!!

Monstermad August 9, 2009 at 3:12 PM  

herm..yer r.. aku LEO.. haha..
ye lor.. marilah bermanja2 ngan ibu bpak selagi mereka masih ade.. mcm akak sedare aku ni.. syg gler kat mak ayah die.. bgus2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sila lah :)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP