Powered by Blogger.

Appreciate them~ thanks.

Oh, aku terluka!!! ~

>> Sunday, July 5, 2009

Salam~



Ya. aku terluka.
benar2 terluka. sakit. pedih. semua aku rasa.
kenapa ya? engkau begitu kejam!
sanggup melukai aku. sanggup menyakiti aku.
Tidak punya perasaankah kau? tiada hatikah untuk merasa?

Ya. aku mengerti.
engkau memang sebegini.
tiada hati. tiada rasa.tiada jiwa.
bagaimana mungkin punya perasaan?
kerana engkau hanyalah..
sebilah pisau!~

ha,ape?
pisau?

~dush2!~

***********************************

haha. rosak emosi korang. amacam? boleh menjadi seperti sasterawan negarakah aku? hehe.
amboi,amboi, amboi.. sebok je nak tau pasal aku terluka kan. ngan sape? kenapa? mengapa? mesti nk tau kan? kan? kan? sebok~

haha. iye. aku dilukai oleh pisau semalam. Giler pedih~ Al-kisahnye time buat model magnet smlm. punye lah syok memotong polisterine tu smpai terhiris jari sendiri. melompat2 aku smbil menjerit, "berdarah, berdarah". Fiza kelam-kabut m'cari tisu smbil membebel memarahi aku yg selalu benar careless~ hehe. ala, marah2 syg kan fiza? aku tau~ hahah.



~wah. darah~
+ala. skit je pon kan. saje nak ngadu, x leh ke?+
-boleh ke tak, blog aku kan. ade aku kesah?-




~ha.tu, tu, pisau tu. ade hati nk menyorok lg~
+babab die. biase nie~+





haha.. takde la serius sgt pon kan. sikit je terluka pon. tapi pedih woo.. saje2 je aku nak kecoh kat blog nie. suke ati jantung pankreas dan appendix aku la. ~whoop,whoop, appendix dh xde. sila jgn mention. sedih. sadis.~ haha.

_________________________

luka di tangan boleh nampak,
boleh dibasuh dan dilap ngan tisu.
luka dihati? siapa yg tahu?
adekah tisu lebih?

~haha. tak pasal2 je~

salam~


9 comments:

Monstermad July 6, 2009 at 6:29 PM  

ade tisu free..kat public toilets..hahaha..sile la amek, x de sape nk marah kalo amek byk2 pon..kalo org tgk, org kate mangkuk tandas punya budak..tu je pon yg mampu diorg ckp..hahah

soffea July 6, 2009 at 6:52 PM  

hahaa..ko memang kan. tapi takleh la beb nak lap luka dihati.
wohooo.. giler jiwang~

haha. stop. stop. jangan jiwang. hehe.

GreenWave July 8, 2009 at 1:25 PM  

huhu..2 r len kali baca doa makan b4 wt keja...

salam kenal

soffea July 8, 2009 at 3:12 PM  
This comment has been removed by the author.
soffea July 8, 2009 at 3:13 PM  

haha. nape tak bace doa tido je? takyah ar wat keje. heheh.

Syamimi Hazirah July 8, 2009 at 5:22 PM  

luka terhiris kat jari mmg saket,
bia sikit pon terhiris tp saket nye, ouhhh ta tahan.
aish~

soffea July 8, 2009 at 7:50 PM  

tu la pasal.
inikan pula luka dihati~

apeape?
~x pasal2 je~
dush2!~ hehe =)

Anonymous July 10, 2009 at 6:54 PM  

ala ngah..luka sikit ja...xputus pun jari tu...hehe

soffea August 24, 2009 at 3:51 PM  

hehe. cikmat nie memang tau. angah saje je nk ngadu tu~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sila lah :)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP