Powered by Blogger.

Appreciate them~ thanks.

Be Strong Friend~

>> Saturday, July 25, 2009

Salam~

Takziah buat sahabat karib aku, Fiza atas pemergian ibunya ke rahmatullah~

::: Al - Fatihah~ :::


semoga rohnya di tempatkan di kalangan para solihin.
amin, amin, amin~

..............................................

To my dearest Fiza~



Be Strong ya. Ini janji Allah. Setiap yg hidup pasti akan mati.
Aku tahu hang kuat. Aku tahu hang tabah. hang kental. Aku tahu.
Tapi kalo ade ape2, share dgn kami2 k.
kalopon aku takleh tlg ape2,
aku boleh jadik pendengar hang yg setia.

seriously fiza, kalo la aku ade dgn hg ptg td,
giler rase nak peluk hang~

cuba kirimkan sedikit smgt yg aku ada ni.. tp kite jauh.. huhu.

Takpe la. just remember, hang ade kami2 k~
kuat. kuat. kuat.
Allah sedang menguji hambaNya.
Ingat itu~


______________________________________


Mak, i LOVE u soooooooooooooo MUCH~



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sila lah :)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP