Powered by Blogger.

Appreciate them~ thanks.

Hot News???

>> Tuesday, July 21, 2009

+wah. mak glamer nyah~+ he.


Salam~

hoho. what a hot news here!~ people. listen. read. i got flu. huhuhu.. sooo sick and tired of bersin2 u know. dah la sebok2 nak wat lesson plan utk esok. my mentor teacher want to observe me tomorrow. i'm blank just now. don't know what to do. lastly, kite hentam je la kan. korang2 doakan la aku eh. thanks korang~ nie sayang korang nie. whoops, whoops, for those who did pray for me only ya~ haha. memilih-milih plak kan. hehe =)

eh, apsal ade mase lak gatal2 update blog nie beb? hehe. smntara ade mase kan, saje2 la update. mencuri masa actually. ok la. aku nak tdo. pening kepala. wish me luck ya for tomorrow. dah la my mentor teacher tu is a male teacher. muda. segan beb. tapi dh kawin okeh~ hehe. tapi still segan. whateva, i will do my best la kan. takyah nak control2 ayu atau ape. sile jadi cikgu Soffea yg garang itu. cop, cop. aku dh tak garang sgt la skrg nie~ serious. maybe because of the environment of this school. and also the pupils here who looks sooo naive. so, kesian lak nak garang2. tapi kalo keadaan memaksa, teacher soffea akan bertukar menjadi ..... serigala yg tetap comel. huahaha. ~sile sengih2~ aku dh ngarut2 kan? tu tandenye, aku dh kene tdo. sbb pale otak dh mereng. heh. ok la beb. x larat dh bersin2 smbil ngadap laptop.

beta beradu dulu ya~

salam~

_____________________________________


Later on i'll update about my school at LA here k.
eh, lupe nak bgtau.
aku bru beli broadband.
~sile jealous beramai2~ hehe =)

6 comments:

me, myself n i July 22, 2009 at 3:48 AM  

salam...
cian.. sy pun batuk2 cni kak..
almaklumla cuaca kan..
da lg yg disyaki h1n1 tp lom da yg disahkan positif.. huhu..
nway.. all da best k.. jd cikgu yg comel2 dpn student.. hehe
slalu la on9 kalo dah da broadband ni.. hehe

wanie July 22, 2009 at 2:46 PM  

ai...camne ni...ari ahad ari2 elk je...2 nsb aiman x naik van...ha..ha

soffea July 22, 2009 at 10:27 PM  

arina: tu la.. akak tak tahu la apsal. elok je bru balik dr kuching aritu, dh got flu~ mmg teruk giler bersin2 smlm. dorang2 nie pon kesian je dgr. hehe =)
huhu. nak on9 slalu,boleh je, tapi tak leh layan la. busy la. byk keje. sbb tu tak suke prcticum~

soffea July 22, 2009 at 10:30 PM  

wanie... : tu la pasal.. aku pon cm terpikir gak. tapi aku ckp dgn aiman dlm phone je. takkan dh terjangkit kot? huhu. kalo terjangkit, nanti aku jangkitkan kat korang2 eh.. leh la kite kuarantin same2. huahahaha..

nauzubillah~ main2 plak. dush2!~

wani July 24, 2009 at 7:35 PM  

aku la nak kuarantin...bia kat kcg..bkn di engkelili...x sngup..

soffea July 24, 2009 at 8:25 PM  

haha. aku nak kuarantin kat The Spring. leh tak?? huahahaha~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sila lah :)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP