Powered by Blogger.

Appreciate them~ thanks.

JaLan2 KK.. ekkk??

>> Monday, May 31, 2010



yeah. cuti 3 ari aritu, aku telah spent dgn Zue and Faiz dgn amat berfaedah n berkhasiat sekali. wahaha. cikgu. salah penggunaan bahasa tu. delete. delete. ngeeee~

jumaat tu, pagi2 da p Malim Nawar, ke umah zue. then. p ipoh. shopping2 menghabiskan duit. adeh. patut la tapak tangan kiri asyik gatal je sebelum2 tu. eh. tak. gatal sepanjang mase. huhu.
s.a.y.e, soffea!~ save as you earn~ huhu.

____________________________________


ari sbtu, pg2 ~pagi la sgt~ da btolak ke Kuale Kangsar. Nak jalan2 sane.

wei. wei. dah mcm pening tak tahu nak bina ayat. seperti kurang oksigen ke otak utk berfikir. juga malas menaip. jadi, let the pictures do da talking ya.

ssssyhhhhh.. DENGAR. my pictures nak b'talking. please lend ur ears k??. hehehe. ~pening.pening.~


+dlm keta. kalo dh gile camera, cmnie la.. sbr je la wahai si driver. hehe+












kiteorg; aku and zue. ulang suara, aku n Zue sahaja, telah menyewa hotel BlueSky disitu. tido semalam je. harga ok la. RM45. selesa la juga.


___________________________________________________




yeah. nie pictures ari Ahad. on da way balik da. bubbye KK. eh. Kuala Kangsar ok. bukan Kota Kinabalu. perghhh.. P Kota Kinabalu dgn keta je. 2 jam je.. perghh.. perghh.. hebat. haha.


_____________________________________________


hehe. best kan cuti saye? at least takde la terperap terperuk dok kat Lambor tu je. nak gak tgk dunia luar. hahaha. alasan org yg memang kuat merayap. wahahaha~

~aww.. gedik u~
muntah. muntah.
haha =)



Thanks Zue and Faiz; for spending ur weekend with me. lots of love. muahmuah. hehe =)

4 comments:

monstermad_saady June 1, 2010 at 9:53 PM  

ak sgt benci kpd ko..
xmo pon bawak ak ke..ke..ke mane2 tmpt ko pegi tu mase ak kat sane kan?
xmo kwn..
ko riya'.
hahahahaha

zue June 2, 2010 at 10:58 AM  

wah...nice.nice.nice.
time ksh ye awk kerana sudi meluangkan mase bersama2 kami. ahahaa. ayat poyo dari saye. hihi
=)

soffea June 13, 2010 at 2:40 AM  

saadiah: hahaha. abis, macam aku cinta kau sgt? wahaha. ok. ok. nanti2 aku bwk kau ke.. ke.. ke.. ke mana2 yg aku pergi k. dok umah aku lame sikit dowh. haha..

mane ade riya' la.. riyal je. haha.

soffea June 13, 2010 at 2:42 AM  

zue: hehe. ape yg nice? saye ye? agaga. hehe. ayat memang poyo giler okies. awak, sy terharu sangat kerana awk sudi menemani saye untuk bersama-sama meluangkan masa bercuti bersama saya. terharu.. weeee =) hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sila lah :)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP