Powered by Blogger.

Appreciate them~ thanks.

doaku~

>> Saturday, May 29, 2010


"Kurniakanlah aku seseorang yang aku perlu, bukan seseorang yang aku mahu"
"Cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu, agar bertambah kekuatanku untuk mencintaiMu"
"Jagalah cintaku padanya agar tidak melebihi cintaku padaMu"
"Izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu, agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu"


amin... amin.. aminnnn~
______________________________________


thanks 'dirimu', atas ingatan itu~

4 comments:

NAZ May 29, 2010 at 11:54 PM  

aawwww siapa bertuah itu

soffea May 30, 2010 at 12:06 AM  

naz: tu la.. siape la. sy pon tak tahu nie~ hehe.

doa je. itu kekuatan =) mudah2an..

insyaAllah. aminn~

Nik May 30, 2010 at 8:44 PM  

insyaAllah..moga makbul doa tu..

soffea May 30, 2010 at 10:11 PM  

insyaAllah.. amin..

thanks nik ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sila lah :)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP