Powered by Blogger.

Appreciate them~ thanks.

I HATE SELEKOH TAJAM!~

>> Sunday, May 23, 2010

salam~

adeh.. baru dapat rehat skit. sbtu n ahad baru nie, aku ade Kem Motivasi n Teknik Menjawab Soalan kat Amir's Chalet, Kg Baru, Sitiawan. best. best.

ajak Zue skali.. thanks zue, sbb sudi teman aku weekend nie. nanti kite plan utk this weekend plak nak p merayap mane eh? agaga~ keje asyik nak merayap je. dush2!~

anyway, byk la jugak yg aku blaja through this program.. yg penting, blaja ttg tanggungjawab. contohnye, bwk budak. bile drive tu, mmg rase mcm risau kot. yelah, kite pon mcm terkial2 lagi nk drive. tekan clutch lagi. tukar gear lagi. ~haha. bunyi mcm susah giler okayy drive tu. gempak je lebih~ heh. tapi betul la.. bile drive tu, kne lebih berhati2. bwk anak2 org.. ramai plak tu. and Alhamdulillah.. semuanya dlm keadaan yg baik. cuma aku tak puas ati ngan selekoh tajam kat situ. wei. aku memang lemah la ngan selekoh2 tajam nie. takut beb. nampak gayanye aku kne salu drift la, supaya biase ngan selekoh tajam. kankan? hahaha. tak pasal2 je~


and, best jugak la kwsn situ. the best is, first time belajar memancing. Cikgu Abu ajarkan.. hehe. tapi aku tahu pancing je la.. nak masuk umpan tu, giler geli. cacing dowh. tapi kne buli ngan Ika yg memaksa aku pegang jgk cacing tu.. pegang la jgk. eiiii... bile da dpt ikan, cikgu Shahrul yg tolong cabutkan ikan tu dr mata kail. hahaha. jd kemahiran aku adelah memancing semata2. agaga~ tapi best jugak memancing nie. nanti2 la, ade mase, nak p memancing lagi. hehe. sape nak teman? angkat kaki. eh. tak. tak. haha.

overall, weekend nie di spent dgn sebaik mungkin. best. best =)



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sila lah :)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP