Powered by Blogger.

Appreciate them~ thanks.

Tak-Layak-Kot~

>> Thursday, October 8, 2009

Kalo kite jahat kan, kite memang tak layak pon nak kawan ngan sape2. memang cm tak layak pon nak kawan ngan org2 yg baik2. giler rase segan. rase hina. rase tertekan. dieorg org baik2. kite org jahat2. byk salah. byk dosa. byk noda. tak layak kwn same2. hu.


*diam*



-Just-Ignore-Me-


7 comments:

duckling October 8, 2009 at 7:46 AM  

ape kes jadi lagu nie...aduisss..mcm2 hal..jgn terlalu mrendah diri...semua org xperfect...adakah org yg baik itu mulis disisi Tuhan dan org yg jahat itu xsemestinya hina disisi Tuhan..so ape nak risau...kehidupan msti diteruskan...wakakakaakak

Fatt Chin Choy October 8, 2009 at 9:17 AM  

semua org ada jahat masing2 apa
hehe

dianna October 8, 2009 at 7:16 PM  

bukan jahat. mungkin nakal sikit.

monstermad_saady October 13, 2009 at 7:02 AM  
This comment has been removed by the author.
monstermad_saady October 13, 2009 at 7:03 AM  

setuju ngan ko.. tp at least, member tu bleh jadi pemangkin semangat nk jadi baik.. btol?hehe.. whatever it is.. we know who we r.. if we dunno, google search/wikipedia..:D

--ღ`izz@ SeNsei`ღ-- October 16, 2009 at 7:10 PM  

huhuhu.. amboi2...
aku ni jahat ke bek ek????

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sila lah :)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP