Powered by Blogger.

Appreciate them~ thanks.

Kalaulah~

>> Wednesday, October 14, 2009


Kalau lah masa boleh diputar kembali...
Macam2 yg aku nak perbetulkan dalam idup aku..
Macam2 yg aku nak perbaiki...
Macam2 yg aku nak ubati...
Dan kalaulah masa boleh diputar kembali..
aku tak mahu pon berjumpa dengan org2 yg akan sakiti aku..
aku tak ingin pon kenal ngan org2 yg tak penah hargai aku..
dan aku tak ingin-mahu-langsung bagi peluang utk mereka2 dekati aku..


Tapi apa daya aku? ini lumrah alam. kitaran idup. aturan Allah.
Kalo la semuanya perfect dalam idup nie,
Aku takkan blaja dr kesakitan n keperitan itu..
Aku takkan tahu menilai sume perkara..
Dan aku takkan pernah belajar untuk berubah menjadi yg terbaik utk diri sendiri..

Masa takkan pernah dapat diputar kembali..
Masa tetap akan berlalu, meninggalkan yg lepas2..
Cuma aku harap, masa2 akan datang akan lebih byk bahagia..
Kerana aku belajar sesuatu dr kehidupan lepas..
Sesuatu yg mengajar aku untuk lebih berhati-hati..
Berhati-hati dan bijak dalam membuat pilihan.
InsyaAllah~

++++++++++++++++++++++++++++


Allah itu Maha Adil..
pegang itu~
Tiada apa yg dijadikanNya untuk sesuatu yg sia2~
Dia tahu aku mampu hadapi semua ini.
Dan Dia tahu aku akan belajar dari kesakitan ini.
Berubah menjadi lebih baik pastinya~
amin, amin, amin~



2 comments:

monstermad_saady October 15, 2009 at 8:16 AM  

true2.. i totally agree wif u.. if only we cud turn back the time.. otis shinoda msti xde lagi.. hehe..
neway.. truskan idup..moga ko bahagia + hepi + diredhai Allah + disenangi rmai..

Mawar_berduri October 16, 2009 at 8:18 AM  

kalau la masa boleh diputarkan balik...memang sangat best ...tapi sayangnya cuma "kalau boleh"...tapi it's o.k...kita perlu pandang kedepan dan terus melangkah dan jadikan yang dah berlalu tu pengalaman hidup ...^__^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sila lah :)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP