Powered by Blogger.

Appreciate them~ thanks.

Chayo2 soffea =)

>> Saturday, October 17, 2009

Salam.

Aku nak update blog. Tapi esaimen tak siap lagi. Lecturer da kecoh2 call sane sini cari Siti Soffiah binti Anuar sbb dalam group prcticum di bwh jajahan En Baha, aku sorg je yg blom htr esaimen lagi. hoho. otai kan aku? kankan? itu bukan otai. itu lembab namenye cik Soffea oi. hak3. ye. ye. sile gelak guling2. hehe. ok.ok. ape dok taip menaip di ruangan blog ini lagi? ko boleh berambus tak wei Soffea? baik ko menaip naip menarikan jari jemari dengan tari menari di dewan tarian Microsoft Office Word. kan itu lebih afdal. Tak gitu cik Soffea? heh. tapi apsal ntah. tak leh kuar nie. please. korang. tlg stop kan jari jemari ku yg comel ini. dah2. ko boleh jgn buat permintaan pertolongan yg org takleh tolong tapi hnye ko yg mampu saje. hanye kau yg mampu. Aizat ckp. aku ikut je kottt.. tukar la. hanye aku yg mampu. he. ok. stop. aku akan smbung menaip di Microsoft Word 2007 plak. sekarang. stop. stop. okeh.




apsal la menaip esaimen tak best cm menaip blog atau komen mengomen di facebook atau di myspace, juge di frenster, dan di kaki lima? eh, eh. tak. tak. takde kaki lima kott. tipu je.
apsal? apsal? tell me why??

owh. ok. i know the answer.


sbb esaimen tak terima karut mengarut hasil taipan ko, soffea.
it's all about fact. must have evidence. kajian ok.
cm esaimen skrg. analyze the summative assessment. huhu.
takde kot bantai ikut suke ati secukup rase pasti sedap ko kottttt.

ok. i got the answer.

aku blah la ni~
hehe =)



7 comments:

Monstermad October 17, 2009 at 1:09 AM  

hahaha...antara sbb type esaimen x best adalah kerana, subjek itu x diajar oleh ak.. if ak yg ajar.. ko paham2 saje la..
btw, ble nk add subject yg ak ajar? ttg susur galur family aku + mike shinoda..haha

kaxx October 18, 2009 at 12:19 AM  

lebih kurang sahaja tugasan dengan blog. dua-dua sama mengarut. haha

soffea October 20, 2009 at 12:15 AM  

saady;
wei. kalo susur galur fmly ko n mike shinoda, aku rase cm aku drop kot subject tu. sbb susah giler punye susah dowh. sbb takde bahan rujukan mane2 yg sahih yg akan ditemui di dunia ini ttg susur galur atau gelung itu. hehehe.

soffea October 20, 2009 at 12:15 AM  

saady;
wei. kalo susur galur fmly ko n mike shinoda, aku rase cm aku drop kot subject tu. sbb susah giler punye susah dowh. sbb takde bahan rujukan mane2 yg sahih yg akan ditemui di dunia ini ttg susur galur atau gelung itu. hehehe.

soffea October 20, 2009 at 12:21 AM  

kaxx;
haha. tugasan saye tak ngarut sgt kot. sbb kalo tak, mane saye nak dpt marks?? lan la blog kan. sbb blog nie sukeatijantung saye nak tulis ape. hehe. tapi kalo blog ini adelah tugasan yg tiade markah, best kott proses pembelajaran nie. hehe..



saady;
hamboi hang.. gelak nohh~~
noh hujan betul la. he. tibe2.

soffea October 20, 2009 at 12:21 AM  

kaxx;
haha. tugasan saye tak ngarut sgt kot. sbb kalo tak, mane saye nak dpt marks?? lan la blog kan. sbb blog nie sukeatijantung saye nak tulis ape. hehe. tapi kalo blog ini adelah tugasan yg tiade markah, best kott proses pembelajaran nie. hehe..



saady;
hamboi hang.. gelak nohh~~
noh hujan betul la. he. tibe2.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sila lah :)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP