Powered by Blogger.

Appreciate them~ thanks.

realize it, soffea!~

>> Sunday, September 27, 2009

Salam~


Malam smlm abah ajak dinner kat Genting. huh. time tu aku sgt bad mood. sbb on the spot je. for sudden ok. sbb aku da plan nak packing brg mlm tu. then, tibe2 abah ajak p Genting lak. huhu. muke dah masam2 da nie. tapi last2 aku happy je. ye la. bile pk2 balik, nape aku nak spoil kan mood org lain kan? dah la mlm last kat umah. so, lupe kan bad mood tu. hehe. be matured soffea. Sorry, abah~

so, sgt best p mkn buffet kat situ. tp sbb kenyang, x larat plak. aku mkn grill lamb je yg byk. hehe. tak hamas. bak kate sopian. ehem. correction. hamis la weiii~ hehe =)


biarkan semua gmbr ini berbicara~



+muka badmood. sgt tak comel.+


+lamb.lamb. mbekkk~+





+in front of the restaurant. can u see that? it's written 'cornflakes' there+
yes. it is cornflakes. sgt cntik hiasan ini.



+with my sweet mum+


konon2 je tu~


in the car. on the way to go back.
+me with sopian yg gila sebentar+
hahaha.
picture bergegar. muka jd hodoh. haha.


huhu. if only i can turn back the time.. nak p makan lagi. nak dok umah lagi. nak dok ngan mak n abah. nakkk~ huhu.

dush2!~ tolong sedarkan minah ini. anda suda selamat smpai di Sarawak, Soffea~

iye.iye. sedar. tadi time bru smpai kt airport kuching, dok jalan nak p imigresen, tibe2 aku terdengar suara org dok bercakap blkg aku; "kitak boleh tlg kamek sik?". katanye kepada rakannye. bukan aku. and at that time, bru la tersedar, "oh.. aku da kat SARAWAK~" huhu. serious dowh. rase lame giler sik dgr klaka sarawak. and tibe2 terlintas di pikiran, "uh, esok and the next 2 weeks kene dgr jaku iban plak" hehe =)


+kualiti gmbr adelah kurang memuaskan. sile salahkan hp safuan. hehe =) +

7 comments:

Khalisa Zulkarnain September 27, 2009 at 11:01 AM  

Hehe..Bestnya g genting and dinner ngan kuarga (:

Monstermad September 27, 2009 at 3:32 PM  

ko!!!!!!! yer la.. x ajak ak..nk post badmood pix nnt..lalalalal..

Anonymous September 27, 2009 at 3:43 PM  

timing tak betul nak makan buffet tu

makan buffet kena banyak2 baru untung

haha

sufi September 27, 2009 at 3:51 PM  

wah,sgt happy ini family..
=)

soffea September 27, 2009 at 10:20 PM  

Lisa; iye. best. jrg nak dpt berkumpul camni~ huhu.


saady; wei. bkn aku takmo ajak. nie unplanned beb. tapi mmg saje je tak ajak ko. wakaka. sile, sile upload pix badmood. nak tgk gak. heh.


ChinChoy; wah. lelaki skandal. he. tu la pasal.. timing tak betul la. dh la ptg tu da p beraye. huhu. tapi takpe. ape yg penting.. family. hehe.


Sufi; adekah nama penuh anda sufiah? he. thanks =). hope will be happy forever. insyaAllah~

Monstermad September 29, 2009 at 7:54 PM  

kalo ak upload gmbr badmood.. nnt sure menang.. sbb muke badmood ak lagi comey dari muke badmood ko..hahaha.. nnt kte g mkn kazen2 je k..hehe..

soffea September 29, 2009 at 9:04 PM  

hehe. iyeiye. ko mmg salu nak menang kan. sbb aku bermurah jantung, aku bg la.. muke badmood ko comel. aku cute. adil kan aku?? hahaha..


yup.yup. nnti kite plan. tapi photographer jom la join skali. tapi juge, die nak ke join kite?? huhuhu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sila lah :)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP