Powered by Blogger.

Appreciate them~ thanks.

gives u hell!!~~

>> Saturday, September 26, 2009

Salam~

hati sgt sakit. sgt. sakit. kadang2 aku tak paham idup ni. kenapa kite yg dizalimi nie sering, sering, dan sering saja disakiti berkali kali? sedangkan org yg menzalimi kite tu boleh huhahuha bercengkerama dan berbahagia dgn org lain. kenapa? kenapa dia boleh idup dalam keadaan yg sgt bahagia? sedangkan org yg disakiti n dizalimi oleh kekejaman org itu still mcm ni? jujur aku ckp, aku sgt tak suke tgk ko bahagia. busuk hati kan aku? tapi penah ko pk ape yg ko buat kt aku adelah sgt2 busuk? nothings good happened between us. huh. i'm ****** rite now. trying to contact my bestfren, hoping that she can calm me. but i can't reach her mobile phone. i'm buzzing my other bestfren, but her YM was idle n no reply there. help me please. i really2 don't understand with what i'm facing rite now. or what we call as L.I.F.E. am i too bitch to be repaid this 'balasan'? hu. astaghfirullah al azim~~ dah mengarut2 aku nie..

serious dowh. i am not an angel who has a noble heart. i'm just a human being. ada hati, ada rasa. perasaan. ko tahu kan itu? but now, i'm heartless. aku menjadi sgt jahat n kejam kepada org yg menzalimi aku. aku tiada lagi hati. aku tiada rasa lagi. i won't ever ever and ever forgive u. Never and ever.Forever. i repeat it once again, i won't ever ever and ever forgive u. No forgiveness. Kejam bukan? busuk bukan hati aku? iye. memang. ade aku kesah? huh..

kadang2 puas sudah aku didik hati, jadi lembut. pemaaf. biar ape org nak buat kat kite. jangan balas kejahatan dgn kejahatan. Allah tak suke. tapi mungkin hati aku tak cukup kental untuk jadi sebaik itu. penah dulu aku maafkan ko. trying to forget all those bad things that u have done to me. but then, u repeat it. n i can't accept how u treated me. am i a rubbish?? suke2 ati nk buang sane sini??? helloo~~ huhu. n know whut? hati bertambah2 sakit. and at that time, i promised to myself; "aku takkan maafkan ko smpai bile2 pon". kejam. giler kejam. memang. aku tahu. tak payah nak sedarkan aku. tapi korang tahu ke segala ape yg jadi dlm idup aku? korang tahu mcm mane rase sakitnye ati dipermainkan? u know nothing. u don't know the stories. kankankan? so, better don't judge me. i will prove u wrong.

Dan kau si buaya darat, ingat. what goes around comes around. Karma tu sakit dowh. ko tak penah dgr ke lagu2 pasal karma? owh. lupe. ko kan memang dh biase sakitkan ati org kan. so all of those things are very common to you. doesn't makes any sense to you. mungkin ko akan kata, "lantak ah ko nak maaf aku ke tidak. ade aku kesah?" wei. ape tiru ayat aku ni? eh. ko kesah ke tak, aku lagi tak kesah la. u r nothing to me. so, from now on, aku tak ingin lgsung nak tgk ko kat mane2 pon. so, bile terserempak dgn aku, sile lari laju2 sbb aku akan jd incredible hulk yg sgt garang, tp comel. hak3. ape senyum2? aku tgh sakit ati ni.huh. dan aku tak mahu ko tahu satu ape pon pasal aku. jgn amek tahu lagi pasal aku. u r forbidden to do so!~

satu je la aku nak pesan, "Allah itu Maha Adil". And tambah satu lagi, "Doa org yg teraniaya itu dimakbulkan Allah. InsyaAllah". ini je yg aku pegang. ko ingat la. tak payah la rase cm ko dah selamat and boleh bercengkerama depan sume2 org. aku bukan mcm ko. konon2 baik la kan; "aku bahagia bile tgk ko bahagia". citt. podaaaahhh~~ eh. aku bahagia atau tak, takde kaitan dgn ko, ok. pergi jalan la dgn ayat bunga2 ko tu. aku tak percaya satu ape pon kate2 ko. even yg lepas2 atau bile2 pon. u r a liar. huh. ko tggu je la encik karma tu dtg kat ko.. bukan untuk memberi kurma. tapi untuk menganugerahkan karma atas segala perbuatan jahat ko. huh. giler aku da doa bukan2~


+cukup garang tak?? hahaha+



sgt benci bile rase diri diperbodohkan sebodoh bodohnya!~
benci kau. smpai bila2.




note to self:
"Ya Allah, hanya Kau pemeliharaku. Sucikan lah hatiku ini, Ya Allah"


10 comments:

Anonymous September 26, 2009 at 5:25 AM  

huhuhu soffea,

banyak bersabar lah ek

me, myself n i September 26, 2009 at 5:58 AM  

salam..
sbr, kak.. sy fhm gk 2.. mmg sush mo maafkan org.. juz let it be like dat.. akak jan pk sgt.. wat sakit ati jak... huhu

Khalisa Zulkarnain September 26, 2009 at 8:19 AM  

be more patient ok.
Allah sangat menyayangi orang yang bersabar..

lagipun ni ujian daripada-Nya jua.
ramai lagi yang tunggu u dekat luar.
ignore Him

soffea September 26, 2009 at 11:27 PM  

Fatt Chin Choy; thanks for the advice. really appreciate it =)

arina; yup. agree with u. tp bkn akak pk pon arina. depan mata. tu jadik sakit ati balik.huhu. takpe. i'm strong. hehe =)

Lisa; hyehye. Lisa, thanks for the words. really calm me. yes. Allah itu Maha Adil. janji Allah itu pasti~

Monstermad September 27, 2009 at 3:34 PM  

ganazzzzzzzzzzz!!.. mmg kite sedara...ahahahaha...biaq p buaya kat paya tu ye..haha

soffea September 27, 2009 at 9:37 PM  

ala saadiah.. ko ganazz kat luar je.. tapi ati ko lembut. kankan?

aku tak leh kalo org buat jahat kat aku. ingat aku berhati malaikat ke?? haha. giler kejam.

Unknown September 28, 2009 at 8:55 PM  

huhu...mase kt mktab ari tu aku x smpt nk bc..skang aku dh bc dh.. hihi

hmmm...sori sgt psl mlm tu.. aku tetdo..x sdr hg buzz aku..huhu

pape pn...hg byk2 la sbr..tu je yg pntg.. tu je yg blh aku ckp..mmg la ckp tu sng..nk wat tu yg ssh... tp tu la yg plg sgt terbaik.. SABAR.. byk2 doa k.. kite ni manusia..hamba Dia.. biar dia je yg bls sume tu. kalo buaya tu slh, jht, biar Dia je yg bls sume tu..
haaa...stu lg...
huh. ape aku dh membebel ni?? huhu..
pape pn, byk besabar.. istighfar..
hihi..hg ramai lg org yg syg hg. org yg leh wat hg bahagia.. bkn die sorg leh bahagie.......eleh.

ok la, aku ade kls jap lg. pnjg lak ceramah aku ni. hehe.
daaa.....

soffea September 28, 2009 at 10:57 PM  

tu la hang zue.. sape suh tdo. kan da wujud entry camni~ hehe =)

yup. agree with u. mmg. dlm ape pon, SABAR je la. kdg2 bile org dtg kat aku n mengadu mcm2, insyaAllah aku leh tlg bg kan sikit kekuatan dgn kata2 smgt. tapi bile kite sndiri dlm situasi yg kite tak suke, and there were nobody with u at that time, mmg rase cm lost controlled jer. but luckily, kite ade Allah. and still, i am trying hard to be sooo patient. insyaAllah~

zue, u know what exactly happened. u know how did i felt. u know every inch of the stories, and i'm sure that u know how broken my heart was. see. i use 'was'. it means that, it is done. so, memang tak gune pon pk psl buaya darat tu. bkn aku pk pon. tibe2 je kan depan mate. huh. sgt benci dn tak suke. just ignore him. dr aku doakan keburukan utk die, baik aku doakan kebaikan untuk aku. kankan? hehe =)

anyway, thanks a lot. love u soooo much, zue =)

wei, ade kelas malam eh? huhu.

missALIA September 29, 2009 at 12:11 AM  

yg sudah biarkan sudah...
jgn air mata menitis sia2...
jgn sakit d hati melarat lagi...
pujuk diri u...tabahkan ati...senang ckp, tp susah nk buat...
but i knw u cn do it...sofea yg i kenal ni kuat smgt...
byk kali jatuh dihimpap pun boleh bgn lagi...
byk kali xdihargai, disakiti...tp boleh senyum lagi...
u hny perlu jauhkan diri...xrugi pun kalau buang satu manusia dpd hidup u...
sbb beribu lagi akan dtg & pergi...tinggalkan kesan dlm hidup u...
anggap ni suatu cabaran...kuatkan ati u...
mane tahu ni je cara allah nk didik hati u supaye bersabar sgt...
mana tahu nanti2 ader dugaan yg lebih hebat lagi...
think +ve ok...jgn sedih2 dkt perkara yg xpatut...
xsuruh u utk rase gembira, but its the best to let it go...and feel nothing bout them...
let them be wutever they wanna be...xrugi u xamk tau psl dorg...

soffea September 29, 2009 at 7:17 PM  

alia.. thanks for the words. i nangis. huhu. sebak. terharu dpt kwn yg betul2 faham n supportive~ thanks a lot.
sayang u sgt2~

i pon dah lupe sume. buat ape nak simpan kudis kan? lame2 berkurap jugak. they are nothing to me. i can live a much2 more better life yg jauh2 lg baik dr dorg. InsyaAllah~ pray for me ya. amin, amin, amin~

cuma kite tggu je la balasan dorg. kejahatan tetap dibalas dgn kejahatan. Itu janji Allah. jadi biar Dia sahaja yg membalasnya. i tumpang simpati je. heh.

~ayat kejam takleh blah~ huhu.


ish. tak baik lah soffea.

astaghfirullah al azim~ sucikanlah hatiku, Ya Allah Ya Rahman..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sila lah :)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP