Powered by Blogger.

Appreciate them~ thanks.

Special thanks utk anda, Mr. Zaidharis~

>> Saturday, July 11, 2009


Salam.

hehe. betul2 rase sunggoh gembira.
tgk, tgk. aku tgh senyum nie~

thanks encik pemuisi atas ciptaan puisi itu.
aku copy paste kat blog ini ya~ boleh kan?


__________________________

cinta untuk cikgu soffea

orang cakap,
dari mata,
boleh turun ke hati.

tapi,
bila dah di hati,
dari mata,
membasahi pipi.

ah,
itu tetap sesuatu yang semula jadi,
yang sesuatu ilusi,
tapi aku sangat pasti,
cinta itu,
selalu hadir yang dusta,
sebab nanti ada kisah bahagia.

supaya kita belajar semua rasa.



*untuk soffea dan semua supaya faham apa ada pada cinta

by: Zaidharis (^_^)v

_________________________




thanks anda. semangat dh dtg ni. suke. suke.
esok boleh la bertolak ke Lubok Antu dgn semangat ini.
hehe =)

really appreciate it (^_^)


Thanks again.
Anda sgt berbakat.
Anda seolah2 mengerti rasa ini.
dn cuba memujuk dgn kata2 semangat itu~
Saya senyum. lihat~ (^_^)




6 comments:

zaidharis July 11, 2009 at 1:04 AM  

yeay, saya sangat suka..macam kanak kanak yang main dekat taman.

soffea July 11, 2009 at 1:09 AM  

siapa yg bermain di taman? adekah anda?
owh. saya guru tadika yg memerhati agar anda sentiasa berhati2 ketika bermain. hehe =)

-tak pasal2 je+

zaidharis July 11, 2009 at 1:15 AM  

heheh~ baik cikgu, tapi saya nakal, suka usik budak perempuan, bagi bunga dan lari. ngeee...

soffea July 11, 2009 at 1:22 AM  

usik begitu takpe. tp jgn usik hati die. nanti cikgu hukum kamu.

"dgn kuasa bulan, akan menghukummu~"

hehe =)

eyra July 11, 2009 at 3:17 AM  

penoh brmkne puisi tuh,
;p

soffea July 11, 2009 at 8:22 AM  

a'ah kn iera.

sbb tu sy suke~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sila lah :)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP