Powered by Blogger.

Appreciate them~ thanks.

owh.. so sayang~

>> Friday, July 10, 2009

salam~

huh. nyampah ar masuk blog ni. entry yg lepas itu sunggoh2 emo. buat sume org takde mood. kankan?hehe.
ok, ok. like what zaidharis said, chill ye cikgu. berbaloikah airmata itu?

jwpnnye, sudah tentu la tidak. nway, thanks kpd yg prihatin, n yg bg semangat itu. dan juga kepada anda, anda dan anda yg sudi membaca entry itu. ~ya. anda la. eh, bukan? ha, sila p bace skrg. hehe~ anyway, really appreciate it~

+++okeh. cite len. arini penat sunggoh mengemas barang. kemas bilik utk clearkan everything. n also kemas brg utk p practicum for 3months. sgt penat okeyh~ nie rehat jap n saje update blog. nanti korg rindu plak kat aku nie. kankan? ~eleh. senyum2 lak~ hehe =)

wohoo.. sgt sayang bilik ini. takmo bilik lain dh. nanti dah balik sini mesti dpt bilik atas2. tak kesah itu. tapi kesah nak angkat brg je. hu. korang, kite merempat kat bilik tv je la ek. hehe.

sbb ape sy sayang bilik saye, C02-11 ini?

sbb die best~



-haha. ayat malas nak cite panjang2. hehe. harap maaf. aku tak larat-

+ my desk. sgt selesa utk belajar. konon~ haha+



Sebab tu la sayang.
penat nie tampal2 kat dinding kata2 semangat itu.
dan juga picture2 yg leh membawa smgt itu.
maklumlah.. org lemah semangat..

heheh =)

____________________________________


nak p LA dah..
Lubok Antu la. not Los Angeles ok~
i'll be missing u, my blog.
"my.worst.my.best."


2 comments:

zaidharis July 11, 2009 at 12:11 AM  

yeayeay, cikgu dah ok

*walaupun aku tau perempuan sangat sensitif*

tapi aku nak bagi tau aku tak suka tengok perempuan menangis sebab lelaki.

oh cikgu, saya dulu penah minat ngan cikgu praktikal saya, ahahaha~

soffea July 11, 2009 at 1:05 AM  

anda, zaidharis. thanks atas puisi itu.
sgt suke. hehe=)

hu. biase la kan. kadang2 kite tak sekuat yg kite sgke. walo kite cuba utk jadi kuat. tapi sbnrnye kite lemah. smpai kdg2 tersakitkan diri sendiri.

tapi ape pun, cheer up. saye tak mahu lagi sedih2. sgt penat. sgt tak best. saye juge mahu bahagia.

owh. emo2 plak di sini. hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sila lah :)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP