Powered by Blogger.

Appreciate them~ thanks.

this is LIFE~

>> Sunday, November 8, 2009

Salam~

hidup kite nie sebenarnye singkat sgt untuk buat sume ape yg kite rancangkan. masa yg kite ada terlalu singkat untuk penuhi semua kehendak kite. saat2 yg kite lalui terlalu suntuk untuk mencapai semua impian kite. dan kadang2 rancangan kite sering kali perlu ditukar. Tak semua yg kite rancang akan berjaya kerana Allah telah mengatur yg lebih baik dr ape yg kite rancang dan sgt2 terbaik untuk kite. cuma kadang2 kite sering sahaja mahu berputus asa dengan apa yg telah ditetapkan. takdir. Qada' n Qadar. harus percaya kepada Qada' n Qadar. Itu wajib. Sebagai manusia, apa yg penting, usaha, doa dan tawakal. Juga, redha, tabah n sabar. Yakin lah dengan janji Allah. Dia tidak menguji hamba2Nya di luar kemampuan hambaNya. Ingat itu~


hmmm, semalam aku mimpi. touching. sedih. smpai mengigau menangis2. hu.~tu la ko soffea. sape suh tido pas subuh? haha~. hati sgt risau. sgt takut. sgt sedih. hu. aku cuma doa yg Allah berikan kesihatan yg baik kepada kami sekeluarga. Beri kami kekuatan atas sume dugaan drNya. Dan beri aku kesempatan untuk menjadi anak yg terbaik utk mak n abah. InsyaAllah.. amin~


+I miss them sooo much+
huhu~



huh. mata dh berair.
bukan masuk habuk atau ape ok.
tapi sebak n sedih.
kuat soffea kuat.
abah pon mesti nak tgk kite sume kuat.
I'll be your very BEST, abah~
(T_T)

1 comments:

monstermad_saady November 8, 2009 at 6:24 PM  

gler.. touching ak bace entry ni.. it's so true, segala perancangan kite, x mungkin dpt dipenuhi semuanya.. life is too short..
dat's y we hv 2 our very best, to be the good vicegerent..
always ask for Allah to help us.. herm.. bile berfikir2 balik, bile ak mati nnt, ape amalan yg ak bawa ek? herm...
ntah2, jap lagi ak mati..
ko doa2 kan la ak ek wahai kak ngah, kiranya ak pergi dulu meninggalkan korg seme..
halalkan seme2 ye, sori2 pape.. yg terlebih terkurang ke..
luv u so much..

:D
Allah bless u..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sila lah :)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP