Powered by Blogger.

Appreciate them~ thanks.

after so long i guess~

>> Sunday, November 29, 2009

salam~

hyehye. giler lame okeyh aku tak update blog. huhu. ntah la~ busy kot. takpon saje2 je wat busy. haha. takde la. betul ba.. i'm quite busy lately actually. percayala~ hehe.


some update:

1. I have finished my studies.
hoho. alhamdulillah. hampir 5 tahun setengah blaja kat IPG utk bachelor of education nie, and this is the end of this course. this course ok. maybe i can think of furthering my studies later~ it must be. insyaAllah~ so, of coz la i'm soooo HAPPY ~ penat dah kot blaja. penat dah kot berulang dok naik 'belon'~ hehe. whateva, i know that some people says; "studying is much more exciting than working". hohoho. i'm thinking the same too. yup. tggu la time ko byk sgt burdens keje, and u feel like u have no time to enjoy ur life, then ko akn ckp; "baik aku study n p kuliah cmni. leh ponteng~". haha. aku je kot ckp yg ayat last tu. sbb suke ponteng kelas. korang tak kan? aku tahu korg baik. atau pura2 baik? hahaha~ takpe la. this is life rite. i just wanna move on. improving myself. dalam hidup nie mmg ade suka n duka. susah n senang. but we are the one who create our own life. senangkan yg susah. suka la yg tak suka~ blaja dr kesusahan utk menyenangkan, dan belaja utk menyukai ape2 yg tidak disukai. redha~ Allah lebih mengetahui apa yg terbaik utk hambaNya. Ganbate Soffea san~ i'm moving on to achieve my mission. my ambition~ proud to be a teacher. o yeah~ hehe. terrrpoyo lak~



2. I'm home on 26th yg lepas actually. yeay. balik umah~
but this time perasaan tu bercampur baur. selalu kan cm happy giler kot dapat cuti lame2 n duduk bersenang lenang dan berlenggang kangkung di umah. tapi kali nie tambah perasaan yg cm tak best skit. something like sadness. it's sad, so sad, it's a sad, sad situation.. lalalala~ sile sambung nyanyi~ heh. sedih la beb sebab berpisah ngan frens. i guess that u know how does it feel. bayangkan korang nak berpisah ngan members yg dok hampir 24hours per day, 7days per week, about 30days per month, and blablabla for the whole 4 years. and some of them for almost 5 and a half years. hoho. we had being too close to each others. da lebih cm adek beradek. jadi bile tibe saat2 cmnie. sgt la sedih~ whteva, the most important thing, i just want to thank and apologize for everything. maaf sgt atas segala kesalahan n kesilapan samada yg disengajakan atau tidak, melalui perbuatan, percakapan atau penaipan. serious. maaf sgt. hope that we may clear everything. forgive n forget. coz i just love the friendship that we built together, frens~ huhu. maaf. and... i hate Goodbyes. but it is a fact. setiap pertemuan pasti ada perpisahan rite. hope that we will meet again. do keep in touch ya frens~ jumpe konvo nanti.. insyaAllah~





3. i'm counting the 'day'~
haha. guess what 'day' i'm counting rite now? thought that it would be my special day. of course it will be. insyaAllah~
~adekah anda tertanye2? sile, sile bertanye~ agagaga~

hehe. ape2 la kan~ jom main kira2 ari~ jom, jom~



pssst: happy idul adha. sempat lg kan? he =)
berkorban ape saje. tapi jgn berkorban saje2~

4 comments:

je who? November 30, 2009 at 3:15 AM  

i heard bakal cikgu xkan diposting after grad.. kene tunggu 2 thun.. is it true ?

soffea November 30, 2009 at 4:19 PM  

yup. i also heard that rumors~ let's pray that i will be posted and will going to teach in Januari next year. InsyaAllah~ amin~~

**actually, this is one of the issue that i didn't know exactly what it really is. just pray for the best n have a +ve thinking. moga dimurahkan rezeki. insyaAllah~

me, myself n i December 2, 2009 at 4:55 PM  

slm.. kak, counting the day pa 2?? tunggu org pinang ka?? hikhik...
btl ka pa yg akak tulis ats 2??

soffea December 6, 2009 at 7:55 PM  

salam arina =)

hehe. hari apa ya yg ditunggu2 tu?? hehe. ade la..~ haha. nak gempak je~

erm, tu la yg kiteorg dgr. macam2 la arina. kejap cmnie, kejap cmtu. ntah la. ignore je. just pray for da best ya~

insyaAllah~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sila lah :)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP