Powered by Blogger.

Appreciate them~ thanks.

one of the great weekend ;)

>> Monday, July 19, 2010

last weekend. cm biase. merayap. p Ipoh. sbb appointment la. wuhuu.. sgt frust on that day. tapi takpe la.. kne BERUSAHA lagi. chayok2 soffea~ ;)

then, jadual still cm biase. p pasar malam Simpang Pulai. ha, amek kau. banyak giler aku makan. tak sedar2 plak tu. tadi ckp frust sgt. memang janji keling je. hehe.


esok tu p meronggeng ngan Zue n Faiz. n i can say that it was one of the great weekend.

kiteorg p men bowling. haha. bukannye terror sgt pon sorg2. terrorist ade la~ ye lah.. baling bola boling dh macam baling bom. bunyi pon lebih kurang je. BOMMMMM!!! he. tapi takpe. just for fun. n yg paling best, aku menang okies. ehem. Faiz, jgn jeles... aku MENANG. haha. kpd cik Zuriani, nti kite main lagi k~ practice make perfect. ececece~

+sblom menambahkan FAT dlm badan+
wuhuuu~


Then, kiteorg p tgk movie, cite DESPICABLE ME. wei. serious. giler lawak. comel plak tu. dah la tgk yg 3D punye. pergh. jakun aku beb. first time ni tgk movie yg 3D. haha. excited giler!!

+ comel kan? rase nak lempang laju2 je. HAHA+



Pasni nak tgk ECLIPSE yg 3D punye. ade tak? best nye tgk edward cullen secara dekat. wah. wah. *__* tgk. mood gatal dh smpai. HAHA.


pas tgk movie, elok je nak turun escalator, tibe2 rase cm nak lawan main keta lumba kat game centre tu. haha. so, p la pusing balik.. beli token, n bergumbira. haha.


gmbar tak byk amek pon. nie je la yg sempat. maklumlah, sebok bergumbira. lalala~



+ kanak2 sedang bergembira. errk??+

eh. kate lawan keta lumba? ni keta lumba ke? haha. time lawan tu tak sempat nak amek gambor. time jadik kanak2 comel riang gumbira nie saje yg sempat snap2. hehe =)

_______________________________________

petang tu p singgah umah abang Zue. makan durian. wohooo.. aku sebenarnye DILARANG utk memakan durian. tapi org kate rezeki jgn ditolak beb. habis lah jugak 5-6 ulas. weeee~ pastu menyesal sebab makan~ huhu.


anyway, thanks ya frens for spending ur weekend with me. we really enjoyed it rite? hehe =)




pssttt: pasni jom lawan bowling lagi :)


4 comments:

NAZ July 20, 2010 at 12:07 AM  

bila nak spend masa dgn i pulak? haha. esclipe 3d ada ker?

soffea July 20, 2010 at 12:19 PM  

hye naz: haha. boleh. boleh. jom la.. u blanje i k? hehe =)

tu la. mcm takde je? nak ade jugak, boleh tak? hahaha.

Unknown July 20, 2010 at 7:30 PM  

hahaha..best weekend. best. weekend adalah mase yg slalu ditggu2. hihi.

nnti kte g main2 lg ye. main boling, main lumbe2. mcm2 main lg la. hihi
tp yg pntg, nk g main boling..aku nk mantapkn rekod peribadi aku sekali gus menandingi anda semua. hahaha

thanks jgk spent weekend ngn kami..ooopss...ngn aku.. =)

soffea July 21, 2010 at 10:45 AM  

haha.. memang.. mase yg selalu dinanti.. kenapa la weekend cume 2 ari sahaja?? hahaa..


wookeh. no hal beb. jom p main bowling lagi. aku pon nak improvekan skill aku yg tak berapa nak skill nie. hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sila lah :)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP