Powered by Blogger.

Appreciate them~ thanks.

today's activity :)

>> Monday, October 3, 2011


well. lama gila tak update blog. nasib la blog tak pandai nak bersawang dan bertahi cicak. kalau tak, penat laaa aku nak menyapu dan mengemop. fuhhhh~ *lega*


hari ni sekolah aku cuti. sebab petang jumaat dan sabtu hari tu da sekolah. ade hari kokurikulum. perghh! best jugak lah. paling best time pertandingan memasak. jadi hakim tak menahan tu. kalau dah perut macam aku ni, telan je ape, sumee pon sodap! haha.

eh. gambar boleh tengok kat page FB SKPK. itu pon kalau tak private la :)


Makna cuti di sini adalah sangat2 bosan bagi aku. seriously, bila cuti je aku bosan. aku rela lah bekerja, dok kat skolah tu sampai pukul 3 pon takpe. workaholic sangatt! hahaha. tak pon. cuma, masa lebih terisi lah. aku kan tak suka membuang masa~~ (erk?)


jadi jadi jadi...

hari ni aku dok pulun lah mengemas rumah yang cepat betul berhabuk nih. tension weh! 2 hari sekali kena sapu okeh. rajin tak rajin, terpaksa la buat jugak kan. takkan nak harap cicak2 yang banyak untuk bergotong-royong melakukan itu semua? tak hingin hakuu! i hate them tahu! mari hapuskan cicak laknatullah. eh. kempen tiba2~

so, after breakfast Jacob's high fiber biscuits (healthy laa sangat!), aku pon start la menyapu dan mengemop bilik dan rumah nih. owh hey. berpeluh tahu. dalam hati dah berangan-angan macam boleh lose weight. tapi setakat 400g, apa lah ertinya? but seriously, puas hati tengok rumah. dah takde dah bekas2 najis cicak yang melekat atas lantai ni. cicak ni pon satu. kau nak membuang pon, jangan la buang yang cair punya. tercirit ke hape? kan dah melekat. susah. sapu tak hilang. rajinnn la sangat aku nak mop hari2 kan. huhu. buat kesekian kalinya, i hate u cicaks yuckksss!! ini adalah ucapan ikhlas dari hati.

ok. dah kemas2, dah siap mandi sekali lagi, mari kita masak dan makan :)

tadaaa;

wholegrainBread.sausages.scrambleEggs.bakedBeans.



simple lunch yang sampai waktu ini masih terasa kenyang. tapi tak tahu lah macam mana sesaat selepas waktu ini. adakah lapar akan membelenggu? haip! i'm on diet lah. lapar, please go away from me :)


Itu aje lah ari ni. productiveee la sangatt. dan ya. sampai sekarang asyik dok bersin. mengemas punya pasal~



owh. entry ini bosan. saje nak meroyan kat blog boleyhhh? i miss u lahhh blog. muahmuah.

5 comments:

Raden October 3, 2011 at 8:32 PM  

ok. da boleh kawen da nie

soffea October 3, 2011 at 9:09 PM  

hye raden :)

hahaha. da boleh ke?? hehehe.

A-N October 3, 2011 at 9:13 PM  

kakak! :) sihat? sorry lama tak menjenguk. kak, saya final ni. doakan saya ea :) tq.

<3

soffea October 3, 2011 at 10:35 PM  

afifaa :)
akak sihat, alhamdulillah.. it's ok dear :)

wah. dah nak final. ok. wish u all da best, do da best ya.. akak doakan yg terbaik utk afifaa. dan ya, semoga Allah permudahkan segalanya.. insyaAllah.. aminnn~

Anonymous October 3, 2011 at 11:39 PM  

cicak tuh saje je berak merata nak bagi hint kat tuan umah suh kemas.ehheheehe..

miss u sis :)


ecah mashuri

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sila lah :)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP