Powered by Blogger.

Appreciate them~ thanks.

Ini Kisahku

>> Wednesday, August 17, 2011


Sangat2 terkesan bila tengok sume video ni.

Subhanallah.

Semoga kita juga akan sentiasa mendapat hidayah dari Allah.

berubah menjadi yang lebih baik pastinya.

InsyaAllah~
















Base on these three awesome videos and stories, i can conclude that:

Ibu
insan pendorong kebaikan.
insan penguat semangat.
insan pemberi nasihat.
insan yang tidak jemu mendoakan kebaikan,
dan,
Doa ibu itu adalah yang paling mustajab


  • "kerana kesabaran dia, dan saya percaya juga, kerana doanya, maka saya berubah seperti hari ini..", Wardina Safiyyah.

  • "mak Kat selalu tanya2, ingatkan pasal solat..", Catriona Ross

  • "Dulu, sejak dari kecil lagi, ibu tak pernah-pernah putus untuk berpesan pada saya..", Sham Kamikaze

________________________________________________________________



Allah memberi hidayah kepada hamba-hambaNya yang terpilih. dan kita sebagai hamba, perlu sentiasa berusaha memohon dan mencari hidayah Allah.

Firman Allah SWT:
Sesungguhnya kamu tidak akan dapat memberi petunjuk kepada orang yang kamu kasihi, tetapi Allah memberi petunjuk kepada orang yang dikehendakiNya, dan Allah lebih mengetahui orang-orang yang mau menerima petunjuk.(surah al-Qasas, 28:56)



Hidayah itu Milik Allah

semoga kita adalah orang-orang yang terpilih. berdoa dan memohon lah~

2 comments:

Peri PiA August 17, 2011 at 8:56 PM  

salam ramadhan

akak empat tgk rancangan ni,subhanallah

semoga Allah memilih kita dan beri kita hidayah,Amin

nas August 23, 2011 at 11:07 PM  

salam ramadhan sofia..
aku main masuk je walaupun ade malware detected
hehehee
betul tu... doa ibu mmg mustajab!!!
aku berdoa agar aku dikurniakan isteri yang solehah agar dapat sama2 membimbing anak aku nanti ke jalan yg diredhai oleh Allah :D

p/s- angan2 besar :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sila lah :)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP