Powered by Blogger.

Appreciate them~ thanks.

My Special One :)

>> Sunday, May 8, 2011

Actually, there is no specific day to show appreciation to mom. pergh. berbelit lidah nak speaking. dah la lame giler kot tak update. pastu bajet omputih sgt la kan nak skipping2 nih.







baiklah. arini sume org sebok nak wish Happy Mother's Day. sebok nak tukar profile picture kat FB dengan mak. sebok nak share mcm mane dorg sambut Mother's Day. meriah bukan? ye la, this is one of the ways utk menunjukkan betapa kita sayang dan menghargai emak kita. emak kita? eh. sejak bila kita berkongsi emak? aku kongsi mak dgn 3 heroes aku je :)






kami tak pernah sambut Hari Ibu. hari2 adelah hari Ibu. sebab hari2 memang tak pernah lupa utk ingat mak. hari2 mesti rindu nak balik rumah. hari2 mesti berangan alangkah bahagianya andai aku di rumah sekarang. sedapnye makanan yg mak masak. errr.. teringat MAK ke, MAKanan ni? confuse (-_-')








walo tak sambut ke ape, wish tetap wish. nak2 dok jauh mcm ni kan. setakat wish je la mampu. td wish kat FB mak, rase mcm nak nangis. sedihla. mengarang ayat2 utk wish pon aku dah sebak. soooo, takleh la nak mengarang apa2 wish lagi kat blog ni. nanti banjir blog ni kang.







Lagipon, no words can describe how much i love you, mak. and there is such no ways to repay all ur sacrifices. Hanya doa yang dapat kami pohonkan kepada Allah. semoga kita semua sentiasa di bawah rahmat dan keberkatan Allah. bahagia, berjaya di dunia dan akhirat. InsyaAllah.. aminnnn :)


_______________________________________________________









this song is specially dedicated to u, mak :)




serious. kalo dgr lagu ni, sure aku terbayang mak.
















blogspot dengki ngan aku. berpuloh kali aku upload gambar. smpai berpeluh2.tp sume error. memang ah blogger. mentang2 aku da lame tak update blog.




takpeeeeeeee~~~














2 comments:

Anonymous May 8, 2011 at 10:45 PM  

betul2..hari ibu bile2 pn ari ibu :)

ecah malu nak wish2,heeeeee,


ecah mashuri

MR. SYAH May 9, 2011 at 12:19 AM  

selamat hari ibu for your mum... :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sila lah :)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP