Powered by Blogger.

Appreciate them~ thanks.

emo+bosan=emosan?

>> Thursday, October 7, 2010


minggu nie. mcm tak berapa nak BEST. semakin hari semakin mencabar. dan hari ini, juga begitu. malas nak pikir. lagi sakit hati. bukan aku tak cuba. tapi mereka terlalu mencabar kesabaran. dan ingat ya, setiap hari aku berdoa n cuba sehabis baik untuk jadi yg terbaik buat mereka. untuk diri aku pastinya juga. aku juga tak ingin begitu. aku sedang berusaha ubah yg satu itu. tapi, tolong lah. sokong aku. bagi semangat. bukan menegah semuanya. itu salah, ini salah. habis, mana penyelesaiannya? biarkan sahaja? biarkan terus-terusan mereka begitu? ntah lah. dia banyak pengalaman. dia lebih mengetahui. aku cuma setahun jagung sahaja. benarlah. Dan, terima kasih lah, kerana mengingat kan. sgt hargai itu. ikhlas. sungguh ;)

____________________________________________________________



cukup kisah emo. smbung kisah bosan pula.

serious bosan. laptop semakin hebat buat hal. tak makan pujian betul. penat tau buat entry khas untuk ko. tapi, haish.. nape tak cair pon? ayat aku tak cukup jiwang ke? hoh. baiklah. kena belajar dan belajar lagi tentang pembinaan ayat jiwang ye. baiklah.

ulang suara.
bosan. serious sgt bosan. smpai kan ulang2 taip benda yg sama. jelas tak di situ bahawa aku cukup bosan?

ulang taip. bosan. sgt bosan. serious sgt bosan. adakah kebosanan aku nie dapat dirasai? adakah ianya difahami? ada tak? ada tak? please lah sofia. bosan la baca entry bosan ni. HAHA.


bosan. sgt bosan. laptop mengada2, takmo behave pon. FB langsong takleh bukak. nasib blogspot still dpt connect. nasib. nasib. nasib sgt baik; sebab dpt luah kat sini.

dah lah aku dok sorang2 je kat umah nie. seorang diri. housemate dh balik kuantan tadi sebab Ahad nie die nak kawen. 10.10.2010. maaf. kite tak dapat nak p la nanie, sbb Sheikh Muszaphar beria-ria suruh kita dtg majlis kawen die. same tarikh plak tu. kesian pulak kan. takut nanti die kecewa. cukuplah die kecewa sebab kite reject die dulu kala. HAHA. lihat. akibat kebosanan. pemikiran pon rajin nak berangan-angan. hehe. kidding je abg Mus. ok. nie panggilan manja aku untuk Sheikh Muszaphar ;) aku je tau. HEHE. sorry ye. gurau2 di kala bosan.

jadi, beginilah keadaan aku. mengarut kat blog nie je la. kalo tak, leh la mengarut2 ngan frens n cousins kat FB. tapi terpaksa di sini sahaja. dh macam ape je mengarut sorg2. huhu. sadis.

Sabtu nie. sekolah ganti untuk cuti raya hari tu. haih. rosak plan tau. terpaksa tunda appointment petang sabtu. jgn rush2 sudah lah. tak suka dalam keadaan rush2. tapi kalo dapat toyota rush sebijik pon haku dah suka macam gila. harap2 la dapat. tiba2 nak buat harapan tak pasal2.



tetap bosan juga. nasib tadi Saady kambeng tu call. hilang bosan juga. pastu call mak. hilang bosan, tapi bertambah rindu la pulakkk.
sekarang? bosan lagiii.. korang, meh borak2 ngan aku meh. nie no phone: kosong satu empat enam empat empat tekan tekan tak dapat. HAHA. cuba lah ye. selamat berborak ;)





rasa sadis.
kebosanan membunuh.
membunuh kewarasan seketika.
HEHE.

14 comments:

Hana Faza-same person October 7, 2010 at 11:02 PM  

kalau bosan, meh join akak layan main sudoku..hehehhe

confirm tak bosan ..ekekekek
tapi awas, bleh sebabkan tension plak kalau tak dpt jawab..ngeh ngeh

sabar ye soffea

soffea October 7, 2010 at 11:15 PM  

kak hana:

wah. sudoku.. bestnye. saye lame dah tak main. tapi tu lah.. takut nti tension plak kan kalo tak dapat. haha. alasan.

thanks kak. iya. sabar ;)

Nas October 7, 2010 at 11:56 PM  

pulak....nape lappy ko leh jadik cm2...facebook xleh bukak? dah cuba tengok mozilla ker...chrome ker...opera ker...takkan semua xleh bkak..?

NAZ October 8, 2010 at 9:35 AM  

jangan mati dgn kebosanan lah sofea haha tak pernah lagi orang mati begini

Unknown October 8, 2010 at 5:49 PM  

bosan2x,,,haha,,cian glew,,,xmo bg on9 kot

soffea October 8, 2010 at 7:33 PM  

nas:
virus la nas.. penuh nie C aku. delete2 pon penuh gak. malasnye nk format. aku dh try sume, takleh. tp opera tu ape? tak penah tahu pon. hehe.

soffea October 8, 2010 at 7:34 PM  

naz:
i pon tidak ingin mati begini, di dalam kebosanan. haha. cuma kebosanan itu membunuh kewarasan i seketika ;) hehe.

soffea October 8, 2010 at 7:34 PM  

is:
tu la pasal is.. cian gilew tau akak kat diri sndiri. huhu.

.Cik Nana. October 9, 2010 at 1:20 AM  

kenape nie kak? ;( hek3...
xmo bosan2..meyh2 blogwalking..

Amni October 9, 2010 at 10:21 AM  

Bohsan... rindu mak.. rindu hubby kat Kl.. bohsan.. bohsan.. bohsan.. nak balik Kuching.. Bohsan! minggu depan miting.. BOHSAN! erk...

Unknown October 9, 2010 at 6:44 PM  

haha,,okay la tu kan akak,,ngee,,xpew2,,wt xtao jek,,haha,p kacao org ,,,xde la bosan,,ahaha

soffea October 10, 2010 at 10:21 PM  

cik Nana:
bosan tahap gaban tu.. hehe. laptop nie pon satu, wat hal, nk blogwalking pon lambat tau. eh, name pon walking kan. hehe.

soffea October 10, 2010 at 10:22 PM  

amni:

same la.. rindu mak.. tapi takde husband plak utk dirindui.. wehee~

erk, kitak org kuching kah? hehe.

soffea October 10, 2010 at 10:22 PM  

is:

akak dok sorg2 je kat umah nie. takde sape utk dikacau. tu la bosan. huhu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sila lah :)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP