Powered by Blogger.

Appreciate them~ thanks.

Terdampar di Sahara ;)

>> Tuesday, February 15, 2011


Ini bukanlah kejadian semalam. apatah lagi kejadian sebentar tadi. ini kisah 2feb 2011 yg lepas. giler lambat oh aku update. well. soffea memang pemalas. kadang2 cerita yg tahun2 lepas pon tak story2 lagi. cakap nak share sini pasal konvokesyen tahun lepas? macam dlm entry yg ini. tapi?? di mana janji2 manis mu soffea? dush2!~


eh. nantilah. skrg focus yg ni dulu.

____________________________________________________


Cuti Chinese New Year yg aku tggu2 aritu mmg dihabiskan sebaik2nya. diulangi, sebaik2nya. bile la lagi nak dpt peluang mcm tu? tak sabar nak cuti bulan 3 pulak nih. haha. kire cutiiiiiiiiiiiiiii je!


n ya, aku tak balik Bentong trus. singgah umah makteh sat. dah la sesat. boooo~ eh. ok whut sesat. tahu jalan nanti. kite kan blaja dr pengalaman. eceh!


malam tu aku dan budak poyo 2 org; my aunt, ciknah n my crazy cousie, saady p makan kat Sahara Tent. best beb. u guys should go and try their food. kat mane Sahara Tent? kat area KL. aku pon tak pandai nak describe kat mane. so, pakcik Google Earth, tolong dorg search boleh??



- power rangers merah berserta senjata -


malam tu hujan lebat jugak kot. sbb tu kiteorg nak p berteduh kat Sahara TENT. ewah!~

and ya, outfit kiteorg malam tu mmg unplanned. tgh2 dok bersiap tu, bru perasan. eh. arini kita sume pakai RED and BLACK lah! dah macam kumpulan Elite pon iye jugak. nasib tak exactly the same outfit okeh. kalo tak, sure dah macam kumpulan Boria Anak Tanjung pulak. oh no!



-while waiting. haruslah camwhore dahulu-


dan tahu takkk?? masuk2 Sahara Tent Restaurant tu, aku perasan yg theme dorg pon RED and BLACK jugak. oh damn. nasib baik lah tak confused between kusyen dgn ciknah atau saady. aku terkecuali lah. haha.(padahal dok pakai MerahHitam jugak)


FYI, Sahara Tent is one kind of Arabic restaurant. and family kiteorg mmg suke makan makanan arab. aritu dok gile Al-Rawsha restaurant. but since Al-Rawsha da tutup, dorg ni discovered restaurant baru plak. so, sbb tu dtg sini.


Tapi Sahara Tent ni lebih kepada makanan org Lubnan lah. ciknah cakap. aku tak tahu. asal sedap, aku bedal je. weheee~


- yaaa.. sangat bernafsu terhadap makanan. haha -


- Saady's. tapi biase lah kan. sharing is caring :) -



- mine. Sahara chicken kot name menu ni. lupe lah -


- ciknah tekun makan chicken wings yg die order -

ntah mimpi ape ciknah. nak makan chicken wings je. tak arab lah macam ni! haha.



- yeayy! dah kenyang -




- inilah contoh terbaik "kenyang perut senang hati"-



anyway, thanks my dearie Saady, sbb belanja malam tu. dan2 je my dearie kan. sbb nak suruh ko belanja lagi sebenarnye. kire mengayat lah ni. cair tak? cair tak? haha.


Memang hancur ah diet time cuti aritu. keje nak makan je. but who cares! bersyukur sgt sbb masih punya selera untuk menikmati makanan. Alhamdulillah. cuma selepas ini perlu kembali ke pangkal jalan. ingat azam ok, soffea!


so, korang. ade masa, bleh la p makan sini. sedap weh. tempat pon selesa wa cakap lu. eceh. dh macam promoter Sahara Tent ke hape. tahulah pakai baju sama colour ngan theme restaurant kan! HAHA :)



13 comments:

wahida February 15, 2011 at 9:55 PM  

wow!! sahara chicken nampak sedap lah...sgt terliur okeh...

salam kenal dan salam maulidur rasul, saya dah follow, kalau sudi follow me back k!!

Unknown February 16, 2011 at 9:36 AM  

cehhh...kat mane nih?kat mane nih sis???ooo..yela2..kite google search=_="
tp mcm dinner gempak kot sbb semua sedondon gitueee.ehheeheh

ynn February 16, 2011 at 9:43 AM  

wah...pagi2...nampa makanan sedap2...pikir2 lunch kang na mum apa...uh...

Tieah Madian February 16, 2011 at 3:24 PM  

Merah.. Sesuai sgt..
Cantik..
Wei, makan tak ajak aku..
Giler lapo tengok menu tu..


Entry Terbaru : Ketahui Gred Untuk Url Blog Anda

soffea February 17, 2011 at 9:34 PM  

wahida:

yup. memang sedap.. p la try. sure tak rugi tau. hehe.

thanks yerp sudi follow. da follow u jugak :)

soffea February 17, 2011 at 9:35 PM  

iman:
ya. harus merah. hehehe.

soffea February 17, 2011 at 9:38 PM  

echah:
kat sahara echah.. kat sahara. terdampar di sane. tapi bukan kering kontang. ade makanan n minuman. ewahhh. hehe.

ish mane ade gempak. biase2 je. accidentally je pakai sedondon. hehe.

soffea February 17, 2011 at 9:40 PM  

rieyana:

sy reply time malam. tapi belum gudnite lg. hehe.

makan la sini. eh. tapi tak tau bukak ke tak time lunch.

soffea February 17, 2011 at 9:44 PM  

tieah:

merah cantik kan tieah? hehe.
ala.. nak ajak cmne. ko dok jauh sgt dr aku. weheee~

Nas February 17, 2011 at 11:13 PM  

pergh..soffea..
terliur gile aku tengok sahara chicken tuh
sedapp
uishhh
teringin!
hahhaa..
merah benar pakaian korang berdua eh
merah tandanya berani! :)

soffea February 18, 2011 at 7:01 PM  

nas. bertiga nas. cuma cousin aku tu pakai tudung itam. sbb tu tak nampak sgt. hehe.


terliur kan? aku pon terliur tika n waktu ini. lapooorrrrr.. hahhaa

Papa-NtiQ July 28, 2012 at 1:19 AM  

hi soffea...kebetulan saya baru jer upload semalam gambar2 masa makan kat Sahara Tent ngan famili di cawangan Shah Alam.
Senang2 tu singgah la yer blog saya kat www.blogmakanbest.blogspot.com topik pasal makan makan dan makan 100% hehe...takde topik lain..
Kalu tak keberatan register la sebagai follower blog saya ok TQ TQ TQ bebanyak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sila lah :)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP