Powered by Blogger.

Appreciate them~ thanks.

Hari die menjadi tua ;)

>> Wednesday, September 2, 2009

Salam~


this special entry is create for da special girl who celebrate her 23rd birthday today~

hah? special girl? adekah kanak2 istimewa? haha ;) tak la~~okeh, okeh. sile jgn ngarut2 wahai soffea~ hehe.

Arini 02.09.2009. die dah 23 tahun. ~aku muda lagi dr hang wei~ heh. So, I would like to wish her


"Happy Sweetest Birthday, Wanie~"



Sweet 23rd.
wish u all da best for ur future ya.

May Allah bless u alwa
ys.


and also, thanks for being such a lovely fren for me.
Dulu, ingat waktu aku demam teruk smpai meracau2 tu..
korang2 yg jaga aku.
hang sapukan air asam jawa kat kepala aku.
giler sejuk. aku ingat ke
hg letak ais ke ape.
hehe =) mase tu mmg tak mmpu nak wat pe.
rela je ape yg korg wat kat aku. nasib la aku selamat lg~ haha.
tapi pastu, memang demam aku betul2 kebah.
terima kasih
sgt kat hang~

~fiza n zatie sile jgn jeles. hehe.

nie entry khas utk wanie jadi aku mention name die sorg je la ek.~
haha.



+sedapnye kan?+


erm, lagi aku nak mintak maaf byk2 kalo selama kite berkawan nie, ade pape yg buat hang terasa ati atau ape. bukan kalau. memang ade pon kan aku buat hg terasa. hehe. biase la kan~ sahabat. tegur menegur perkara biasa~ and again, thanks sbb byk bersabar ngan aku. kadang2 memang aku sgt moody dan tiba2 berperangai sgt pelik. korg pon dh biase kan. hehe. so, di kesempatan ini, aku ingin memohon ampun dan maaf kat hang, sempena birthday hang yg ke 23 nie. wohoo. dah tua. hehe. eh, jadi takyah la birthday present kan? anggap nie birthday present hang la. boleh ka? haha.

iye. iye. nanti aku beli eh. cakap je hang nak ape. hutang yg tahun lepas pon tak bayar lagi. huhu.
~eh, hang pon hutang aku kan? hak3. sem
pat lagi m'remind tu~ hehe.
____________________________


ok beb. be a good girl ya. cepat2 kawin. baru la aku leh kawin gak. kite kan kene menghormati yg tua. takleh langkah bendul. hak3~

anyway, again~~


Happy 23rd Birthday, Wanie~

Love u always~~
Friendship forever~


-dgn muka manje ini,
kami ingin mengucapkan, "Selamat Hari Lahir"~ hehe -


+Kiteorg saaaaaaaaayang hang byk2~+

muahhhhxoxoxo

3 comments:

wanie September 2, 2009 at 11:52 PM  

he..he..tq my dear..frens 4 ever ya....d important thing is i want my present...ha..ha.. sdh tau x mkn kek arini..

soffea September 8, 2009 at 9:17 PM  

hehe. u r most welocme my sayang~

iye. present hang. akan dibeli nanti..
nanti kite celebrate cm salu eh..

n, thanks for the bantal ya..
red pillow. suke. suke~
tp tggl kat umah hang la plak~

huhu

soffea September 8, 2009 at 9:20 PM  

haha. i want to correct my typing error here. sgt malu sbb silap taip okeyh~

"welcome"

ok. dh betulkan. harap maklum.


hehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sila lah :)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP