Powered by Blogger.

Appreciate them~ thanks.

Kisah 2 perantau di bulan Ramadhan~

>> Sunday, August 30, 2009

Salam~

Citer sedih waktu smpai di Airport Kuching, jam 5.45 pm.

Pakcik lupe kena amek kiteorg kt airport. Then, keta pon takde. huhu. memang la pakcik~ smpai ati lupe kat kiteorg. hu. nasib baik pose tau. kalo tak dh mcm2 dh kiteorg ngumpat pakcik tu. ~haha. pdhl dh kutuk2 da~ kurang pahala pose kiteorg tau.

huhu. then, call another pakcik. die ckp leh amek, tapi pas berbuka. huhu. takmo. kiterog nak berbuka kat bilik kat maktab. takmo kat airport~~ huhu.

then, mintak tlg cikmat~ cikmat dh berusaha mencari keta. tetapi t.i.a.d.a~ huhu. time kasih la cikmat sbb tolong kami walopun tak ikhlas. wakaka. ~ayat fieza~ haha. takde la. angah tau cikmat ikhlas. thanks~

so, nak tak nak, kene la berbuka kat airport gak. mkn kfc yg konon2 nak take away itu. huhu. sgt sedih.

Call mak, saje je berlagak nak ckp "angah dh berbuka. mak dgr tak angah tgh mkn ni?" haha. giler poyo. pastu mak ckp, "tadi p Bazar Tmn Melawati, banyaaaaaaak sgt jual otak2, angah". waaa~ saje tau~ pastu dgr suara ciknah di belakang, "kiteorg makan ayam Belanda". huhu. sgt sedih ok. dah la mkn KFC je. kt airport lak tu. Redha je la Soffiah~


+kat surau airport+





+ menunggu pakcik. lihat di belakang. byk beg oo~ +



Terpaksa la jugak tggu pakcik Kamil. Smpai maktab dlm jam 9 la cmtu. pastu dah tak larat pape. dah kemas2 sume, siap2 ape yg patut, trus tdo. huhu~





Read more...

Korang... pinjam masa sekejap~

>> Friday, August 28, 2009

Anda, anda dan anda yg sedang membaca,
sile benarkan sy untuk meminjam masa anda sekejap.

Korang.. please.~
do click and visit this link.
click here please.
and do read da article ya. It's interesting.
Seriously~



Thanks ya.

Semoga kite same2 mendapat keberkatan dr Allah.
InsyaAllah~


Read more...

Saye nak kawin ngan doktor, boleh ka??

Salam~

Arini wan dah leh kuar dr wad. N abah n mak pon bru smpai dr hospital Selayang mlm semalam. Alhamdulillah~ Everything will back to normal, even not totally 'normal'. hu. Semoga Allah sentiasa bersama kami~

waaaa.. esok dah nak balik sarawak. sgt malas okeyh~ dah la esaimen tak siap lagi. pikir nak smbung prcticum lagi. hu. malas nak wat lesson plan. Tolong la sediakan PPM utk cikgu. haha. aku nak masuk mengajar je. leh tak wei? huhu. banyak cntik muka kau.As Mr. Kam said, "no planning, no teaching". Is it clear Siti Soffiah? hehe. yes, yes.~ smbil menggangguk kepala dn tersengih manje~ haha. ade ke sengih manje? biarkan minah ni mengarut~

duh. time dok jage wan kat hospital, suke je tgk nurse n doktor tu bkerja. tapi lg suke tgk doktor la.. ehem. doktor, nak kawin ngan saye tak?? haha. dush2!~ desperate giler statement itu. ok, ok. sile tarik balik. ~takmo~ hehe =) anyway, byk giler nurse yg practical kt situ. dr 2-3 kolej la cmtu. musim practical kot. tapi bile pk2 balik, i'm proud to be a teacher~ haha. tak pasal2 je. bukan pe. tgk dorg practical tu cm pelik je. tibe2 ramai2 berkumpul kat satu pesakit. aku pon pk la, "owh. maybe work in a group". hehe. mungkin gak dorg tak berani wat pape tnpa arahan kot. hehe. whatever pon, minat masing2 kan. i don't have a right to comment about their profession. sorry nurse. hehe~




Saye sakit hati la doctor~ hahah


takpe la. yg penting, doctor and nurse and sume kakitangan hospital tu amat2 penting~ dgn ini, saya mengucapkan selamat menyambut Ramadhan al- Mubarak kepada mereka. hehe. ade kaitan ke?? belasah je~ heh.

Read more...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sila lah :)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP